• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • salut @mip cam rar dai pe aici de la o vreme.... Din ce stiu eu, KERS-ul de pe masinile din F1 e diferit de KERS-ul asta al lui Volvo. La F1 energia kinetica recuperata e stocata intr-o baterie si trimisa inapoi la roti de un motor electric, pe cand la sistemul lui Volvo e o volanta cea care inmagazineaza energia si e retransmisa printr-un sistem relativ conventional ambreiaj+cutie de viteze (cvt), deci cam asta ar fi noutatea.
    Volvo a inventat un sistem care reduce consumul cu până la 25%
  • Eu nu cred ca are vreo legatura cu cilindreea - poate ma insel. De fapt, din cate inteleg, nu are deloc legatura cu mecanica de sub capota, totul se petrece pe puntea spate, sistemul fiind actionat de planetarele puntii spate.
    Volvo a inventat un sistem care reduce consumul cu până la 25%
  • O solutie simpla dar eficienta pentru a reduce consumul exact acolo unde motorul este folosit la cel mai prost randament: in aglomeratie. Plus de asta, din moment ce toate rotile sunt motrice, se poate spune ca-i un fel de tractiune integrala nepermanenta :) Inca ceva: 60.000 rpm inseamna totusi 1000 rotatii pe secunda...wow.
    Volvo a inventat un sistem care reduce consumul cu până la 25%
  • @Misha: ai un mare plus de la mine.
    Proiect de lege: Timbrul de mediu ar putea fi integrat în preţul carburantului
  • Am si uitat ca sunt la munca :))) Felicitari pt acest reportaj minunat !
    REPORTAJ: Gustul hiperfericirii
Pagina
12345...474849...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău