• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • A3 sedan imi place pentru ca are dimensiuni ideale. Astea erau cotele de gabarit ale clasei medii europene de acum ceva ani (anii '80 si '90) in care masinile aratau foarte bine ca si proportii. Totul s-a stricat cand spatiul interior limitat si dotarile mai de baza au inceput sa fie considerate un mare si insurmontabil handicap si in consecinta toti constructorii au reactionat si au inceput sa mareasca interioarele tuturor claselor (automat si dimensiunile exterioare au crescut) , de s-a ajuns in prezent sa nu mai existe masini cu adevarat mici: orice masina din segmentul B din prezent are spatiu cel putin cat una din segmentul D din anii '90. Cauzele sunt multe, se pot cauta inclusiv in evolutia gabaritului oamenilor in ultimele decenii, dar deja deviez de la subiect, poate mai dezvolt cu alta ocazie. Despre pretul de pornire: eu apreciez ca este foarte bun pt ceea ce se ofera.
    Audi A3 Sedan - premieră mondială în cadrul Salonului de la New York
  • @jorje: ai dreptate, dar toata ploaia asta de maini rosii poate este pe undeva si din vina mea, ca am apucat sa spun ceva de francezi. Nu stiu daca ai observat, dar orice critica adresata marcilor franceze (mai ales uneia dintre ele) se soldeaza cu o bumbacire zdravana.
    Doi în unul
  • Eu chiar nu-mi dau seama de ce vi se pare ca designul acestei masini este in neregula sau discutabil, iar la alte ciudatenii de la coreeni sau de la francezi toti cadeti pe spate? Nu vine cu nimic spectaculos, e adevarat, dar este armonios desenata. Daca tot vreti neaparat sa criticati ceva mai bine ati face-o legat de dimensiunile exterioare care sunt cam mari pt a mai avea legatura cu notiunea de "compact".
    Doi în unul
  • Imi place. Totusi, sunt de acord cu @gelu, cum ca a preluat trasaturi de la MB si Audi, dar, din moment ce arata bine per total, nu e de condamnat. Profilul este o idee mai putin suplu decat al rivalilor germani, dar per total arata bine, foarte bine si apreciez ca pastreaza elementele clasice Cadillac si nu se lasa acaparati de influenta coreeano-japoneza.
    Cadillac CTS - primele imagini ale noii generaţii
  • Asa mare bataie sa fie pt 500L? Nu reusesc sa-mi dau seama care ar fi profilul clientului pentru acest Fiat...
    Fiat creşte producţia uzinei sale din Serbia pentru a face faţă cererii lui 500L
Pagina
12345...545556...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău