• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • La 220 cp cat a ajuns in teste, motorul de 1 litru ar putea fi destul de "stors" si ar putea exista probleme de fiabilitate, insa redus la 100-125 cp cat au versiunile de pe piata, cu siguranta nu va intampina probleme de fiabilitate - am incredere in munca de cercetare si testare a materialelor depusa de ingineri, fie ca e vorba de Ford, de VW sau de Renault.
    Ford: "Motorul 1.0 EcoBoost a ajuns în faza de testare chiar şi la 220 CP"
  • @... Ai punctat excelent. Permite-mi sa te felicit pentru gandirea sanatoasa si sa te citez: "La aproape toate masinile se pot obtine consumurile din cartea tehnica. Problema adevarata e la soferii care se astepta sa mearga si sportiv, dar sa si obtina valorile din manual si la cei care sunt de-a dreptu' in pom cu soferia. De aia au si inceput sa puna indicator de schimbare a treptelor pt. mers economic la mai toate masinile, pt. ca antitalentele si logica proasta sunt majoritare."
    O altfel de bucurie
  • Ce mi-e mie neclar sunt urmatoarele: 1. de ce au ales sa infiinteze o noua entitate juridica sub care sa existe marca/modelul Alpine, ca jv 50%-50% cu englezii de la Caterham? Caterham dpdv financiar este un purice pe langa un elefant, asa cum este alianta Renault-Nissan, deci nu cred ca fost vorba de a face costurile de R&D mai usor de suportat pt Renault. 2. de ce au avut nevoie de Caterham in definitiv? In niciun caz expertiza Caterham nu o depaseste pe cea a departamentului Renault Sport. Daca ne referim la masini categoria fulg, gen Caterham, ne aducem aminte ca si Renault a avut spre sfarsitul anilor 90 modelul Spider, dezvoltat pe aceeasi filozofie de reducere la maxim a masei. Caterham este un producator de serie extrem de mica, supertraditionalist si care fabrica replici de Lotus 7, masina originala a lui Colin Chapman, cu deosebita atentie la greutate: adica are doar 2 scaune, schimbator si volan la interior (parbriz sau acoperis, ca optionale). Masini cu adevarat "puriste" pe care le respect pt simplitate, pt ca te invata pilotajul, dar complet inutile pe drumurile publice sufocate ale Europei de astazi, unde activeaza Renault si mediul pentru care isi dezvolta produsele. Multumiri AM sau oricui imi poate raspunde la cele 2 intrebari.
    OFICIAL: Renault va lansa un model Alpine alături de Caterham
  • @Not identity: In ceea ce te priveste, n-am absolut niciun dubiu. Iar daca suferi de sindromul personalitatii multiple, caz in care intrebarea are sens, atunci raspunsul meu catre voi este da.
    Maturizare
  • @Not identity: Ma gandeam sa-ti dau o replica, dupa cum ai merita, dar esti prea insignifiant ca sa-mi pierd timpul. Stiu ca te-am inoportunat cu comentariul meu, asta e, nu-mi pare rau. Si te rog frumos sa nu mai urci cu gipanul sh pe borduri si trotuare, ok?
    Maturizare
Pagina
12345...808182...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău