• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • :) sunteti amuzanti cu "hărţilor de injecţie ale motorului şi hărţii de schimbare a treptelor" Mapping se refera la altceva, nu la harti. Puteati sa-i spuneti mai pe romaneste "configurare". In alta ordine de idei, concurentii lui Clio RS pot incepe sa-si desfaca curelele de la pantaloni. Pentru bataie la fundu' gol, nu va ganditi la alte prostii....
    Renault Clio RS, primele imagini şi informaţii oficiale
  • Deja nu ma mai surprinde partizanatul asta de tip taliban: fiecare crede ca producatorul/marca lui preferata e cea mai tare, ca asa decreteaza el, ca e "mult peste ..." si "deasupra tuturor", fie ca e vorba de marci japoneze, americane, coreene, suedeze, frantuzesti sau italiene, iar tot ce fabrica nemtii e prost, (clar, ca asa zic ei!), cu piese chinezesti si cu service-urile ticsite de masini germane. Ok, dar avand in vedere ca masinile germane sunt atat de proaste, de ce va tot impiedicati mereu de ele, si va raportati mereu la ele? Lasati-i in pace pe fraierii cu masini germane (trei sferturi din masinile de pe strada - zic bine?) sa fie fraieri in continuare si voi cumparati-va masini din alea bune: Toyota, Chevrolet, Hyundai, Nissan, Citroen, Renault, Kia, Fiat, Mitsubishi, Peugeot, Opel...etc.
    GM a investit 253 milioane de dolari în cea mai mare facilitate de testare a automobilelor din China
  • Eu ii dau dreptate lui WdS. Personal, prefer liniile curate, drepte, care se vede de unde incep si unde se termina, fara briz-briz-uri, muchii si colturi puse doar de dragul de a fi "altfel", desi altfel-ul asta vine ca nuca-n perete. Asta e, designul e o chestie subiectiva si niciodata nu va putea multumi pe toata lumea, de asta e bine ca sunt multe modele cu design cat mai variat, sa aiba toata lumea de unde alege, dupa gusturi.
    Şeful de design al Concernului Volkswagen: "A trecut vremea design-ului extravagant"
  • @Scorpyon Am spus de la bun inceput - deoarece ma gandeam ca vor aparea si carcotasii de serviciu - ca nu vreau sa ma laud cu nimic, dar orice sofer cu un stil de condus relaxat, fluid si anticipativ poate obtine consumuri sub cele declarate de producator, deci nu e mare branza, sa stii, nu trebuie sa fii zmeu de niciun fel. Dupa mintea ta, Gerhard Plattner e zmeul-sef, nu? Apoi, nu am spus nicaieri ca scot 0-100 mai repede decat fisa tehnica. Nu am incercat sa o fac si nici nu ma intereseaza. Iar la ultima ta idee, cea legata de Mercedes, n-am ce sa raspund, deoarece nu esti prea coerent si nu inteleg ce vrei sa transmiti.
    Audi dezvoltă un nou sistem hibrid, care gestionează puterea motorului cu ardere internă
  • Nu vreau sa ma dau eu smecher, dar un sofer cu adevarat bun si care are idee de legile fizicii stie sa isi gestioneze singur consumul si fara asistenti electronici gen Predictive Efficiency Assistant. Eu reusesc frecvent un consum extraurban mai mic cu 0,5-0.9 litri/suta decat cel specificat de producator si asta fara sa incurc circulatia sau sa formez coloane in spatele meu, din contra. Apoi, cu tot respectul pentru Audi si pt toate inovatiile tehnologice pe care le-au facut de-alungul anilor - si sunt convins ca si de aici va iesi o treaba buna, ca doar nu sunt eu mai specialist decat inginerii Audi - vreau sa spun urmatoarea: dpmdv este imposibil ca la viteze normale de autostrada sa mergi cu masina cu motorul oprit (a se citi in neutru) pe o distanta de 1 km. Si inca ceva: cand esti la vale de ce ar fi nevoie de oprirea motorului, deoarece oricum injectia este taiata si consumul e 0....? Poate toate astea sunt bune pt acel tip de soferi care conduc BMW seria1 si cred ca au tractiune fata, pt mine unul, nu.
    Audi dezvoltă un nou sistem hibrid, care gestionează puterea motorului cu ardere internă
Pagina
12345...899091...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău