• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mobius

  • Membru din 28.12.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 222 in total
  • Probabil ca daca cei doi, Bernie si Mosley, nu ar fi sarit calul, crezand ca sunt centrul Pamantului, lucrurile ar mai fi continuat asa o vreme. Proverbul romanesc cu "lacomia strica omenia", a functionat si in acest caz. Probabil ca echipele incepusera sa primeasca inapoi, cam cat s-a stabilit sa fie bugetul maxim prin noul regulament. Dupa parerea mea F1 a luat fiinta ca si competitie sportiva din doua motive : mai intai noile tehnologi trebuie nu numai testate, dar si comparate cu ceea ce face concurenta si doi, organizand aceasta testare comparativa sub forma unui spectacol sportiv se poate recupera parte din investitie. Noul regulament devenit aberant nu mai are nimic comun cu spiritul si ratiunea de afi a F1, lovind tocmai si de fapt numai in cei care fac spectacolul. Sincer sa fiu am crezut mereu, de la izbucnirea conflictului, ca cei doi isi vor da seama de absurditatea impunerilor si vor accepta un compromis. Daca pana la urma nu se va intampla asta, romanii mai au un proverb (suntem tari la proverbe dar suntem primii care nu tinem cont de ele), "fiecare pasare pe limba ei piere". Abea astept sa vad ce vor mai castiga Bernie si Max.
    Renault: "Vrem sa preluam controlul asupra Formulei 1"
  • Probabil ca daca cei doi, Bernie si Mosley, nu ar fi sarit calul, crezand ca sunt centrul Pamantului, lucrurile ar mai fi continuat asa o vreme. Proverbul romanesc cu "lacomia strica omenia", a functionat si in acest caz. Probabil ca echipele incepusera sa primeasca inapoi, cam cat s-a stabilit sa fie bugetul maxim prin noul regulament. Dupa parerea mea F1 a luat fiinta ca si competitie sportiva din doua motive : mai intai noile tehnologi trebuie nu numai testate, dar si comparate cu ceea ce face concurenta si doi, organizand aceasta testare comparativa sub forma unui spectacol sportiv se poate recupera parte din investitie. Noul regulament devenit aberant nu mai are nimic comun cu spiritul si ratiunea de afi a F1, lovind tocmai si de fapt numai in cei care fac spectacolul. Sincer sa fiu am crezut mereu, de la izbucnirea conflictului, ca cei doi isi vor da seama de absurditatea impunerilor si vor accepta un compromis. Daca pana la urma nu se va intampla asta, romanii mai au un proverb (suntem tari la proverbe dar suntem primii care nu tinem cont de ele), "fiecare pasare pe limba ei piere". Abea astept sa vad ce vor mai castiga Bernie si Max.
    Renault: "Vrem sa preluam controlul asupra Formulei 1"
  • In 2007, a beneficiat, cu ajutorul lui Ron Dennis de o masina pregatita de Alonso, pe care l-a inlaturat. In 2008 in conditiile aceluiasi regulament a avut relativ aceeasi masina dar a avut inca sprijinul lui Ron Dennis, pe care de asemenea l-a inlaturat. In 2009 a avut ghinionul sa se schimbe radical regulamentul si acum de unul singur arata ce poate intradevar. Dupa ce a fost surprins de calitatile monopostului McLaren declaratia de acum vine firesc.
    Hamilton, dupa locul 13: "Am mers la potential maxim in Turcia"
  • Si eu l-as vrea campion anul acesta, caci la anul cine stie ce va mai fi si bineanteles tot cu Renault. Din pacate nici teoretic si nici practic nu mai e posibil chiar daca masina ar fi foarte buna acum. Va avea o masin aproape de ce isi doreste probabil abea peste doua trei etape cel mai devreme.
    Alonso vrea imbunatatiri de o jumatate de secunda pe tur
  • Pe langa faptul ca este un in giner si un strateg de exceptie, este si un om de caracter.
    Brawn GP ramane alaturi de FOTA
Pagina
12345...323334...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău