• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mobius

  • Membru din 28.12.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 222 in total
  • Ca si pe circuit este modest si rational si ceea ce mi se pare mai important, este ca isi respecta adversarii pe circuit si in padok. Le doresc mult succes atat lui (Alonso) cat si echipei Ferrari. De la Schumacher in prima perioada, Ferrari nu a mai avut un pilot mai motivat si mai hotarat ca Alonso. Daca ii vor acorda atentie vor avea de castigat.
    Alonso: "Calificarile vor fi decisive in Australia"
  • Alonso nu a fost niciodata lipsit de fair-play , a fost intotdeauna modest si retinut in declaratii, dar ce mi se pare mai important este faptul ca pe circuit nu a deranjat niciodata pe nimeni si mai ales nu-mi amintesc sa fi provocat el vreodata un accident.
    Alonso: "Opt piloti lupta pentru titlu in 2010"
  • Alonsoa vrut sa demonstreze exact ce spuneam in alte comentarii, ca avea inca resurse, pe care unul ca Vettel nu le banuia si ca ar fi putut cu sanse reale sa-l atace pe lider si sa-l si depaseasca chiar daca nu ar fi avut problemele tehnice pe care la-a avut.
    ANALIZA: Force India, revelatia debutului de sezon
  • In ani 80- 90 erau mai putine restrictii si mult mai mult spectacol, dar F1 a avut doi mari ganditori la putere (Max si Bernie), care treptat au adus F1, la stadiul de azi. Nu eliminarea alimentarilor este o problema, cu asta atat echipele cat si pilotii se vor obisnui destul de repede, asa dupa cum spune si Prost, adevarata problema o constituie restrictiile de tot felul si mai ales furnizorii unici.
    Ecclestone propune un singur tip de pneuri pentru cursa
  • Vettel fabuleaza, poate ca a gestionat bine pneurile dar se pare ca a fortat prea mult motorul. Nu stiu de ce crede el ca Alonso nu a fost capabil sa-si gestioneze bine pneurile. Inainte de aparitia defectiunii motorului Renault, Alonso a incercat o apropiere dar numai pentru a vedea cat poate castiga pe un tur, pentru a sti in ce tur sa lanseze atacul decisiv. Raman la parerea ca Vettel este talentat, dar mai are multe de invatat, si mai ales in ceea ce priveste respectul fata de adversari. In comentariul sau a dovedit ca este infatuat (imi cerscuze daca nu voi fi in asentimentul multora).
    Vettel: "Alonso nu m-ar fi atacat in Bahrain"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău