E clar ca sunt multi bani la mijloc, in primul rand banii pe care ii datoreaza Bernie constructorilor. Daca Max nu demisioneaza, F1 asa cum o stim dispare si nu numai pentru ca pleaca constructorii, dar vor pleca si pilotii cei mai buni. Partea buna este ca va fi creeata o noua competitie, care va beneficia de ceea ce are mai bun acum F1, ca material tehnic si uman.
Un astfel de om poate conduce destinele unor competitii atat de importante si iubit din sportul cu motor. Apeleaza la tot ce e mai josnic. Isi simte totusi sfarsitul (carierei) aproape.
Daca traducerea este corecta, partcula "ar", exprima o atitudine ambigua din partea echipei Ferrari, fapt ce ar putea sa insemne ca Max are un as in maneca si il va folosi cu succes pentru dezbinarea FOTA.
Probabil ca daca cei doi, Bernie si Mosley, nu ar fi sarit calul, crezand ca sunt centrul Pamantului, lucrurile ar mai fi continuat asa o vreme. Proverbul romanesc cu "lacomia strica omenia", a functionat si in acest caz. Probabil ca echipele incepusera sa primeasca inapoi, cam cat s-a stabilit sa fie bugetul maxim prin noul regulament. Dupa parerea mea F1 a luat fiinta ca si competitie sportiva din doua motive : mai intai noile tehnologi trebuie nu numai testate, dar si comparate cu ceea ce face concurenta si doi, organizand aceasta testare comparativa sub forma unui spectacol sportiv se poate recupera parte din investitie. Noul regulament devenit aberant nu mai are nimic comun cu spiritul si ratiunea de afi a F1, lovind tocmai si de fapt numai in cei care fac spectacolul. Sincer sa fiu am crezut mereu, de la izbucnirea conflictului, ca cei doi isi vor da seama de absurditatea impunerilor si vor accepta un compromis. Daca pana la urma nu se va intampla asta, romanii mai au un proverb (suntem tari la proverbe dar suntem primii care nu tinem cont de ele), "fiecare pasare pe limba ei piere". Abea astept sa vad ce vor mai castiga Bernie si Max.
Ultimele comentarii
222 in total