• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mobius

  • Membru din 28.12.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 222 in total
  • Cu siguranta noua competitie va putea sa utilizeze aceleasi circuite ca si F1, la alte date evident. Oricare dintre organizatori va fi bucuros sa aduca pe circuitul sau o competitie de prestigiu (marci, piloti, sponsori, fani), ce va avea in mod sigur o audienta mai mare decat toate celelalte. In noua situatie as vedea mai de graba probleme pentru FIA (a se vedea contractele cu marile posturi de televiziune,etc...).
    SOC: Echipele din Formula 1 isi creaza o competitie separata!
  • Unde va concura Nico Rosberg la anul? Se pare ca decizia de a inscrie neconditionat echipa Williams in F1 a fost una neinspirata. Sper insa sa se poata reveni si sa vedem de la anul, atat echipa cat si pilotii in noua competitie.
    Rosberg, multumit de progresele echipei Williams
  • Cu toate ca am crezut mereu intr-o solutie de compromis, in fata unei atitudini rigide si plina de perfidie, echipele de F1 au ramas unite si au luat singura masura rationala ce se impunea. Ne vom obisnui foarte repede sa consideram noua competitie, drept competitia suprema in sportul cu motor. Cu bugetele reduse impuse de Max si putinii bani returnati echipelor ramase de Bernie, fara sponsorii mari si fara fani, F1 va degenera rapid intr-o competitie inferioara valoric. Pentru Max si Bernie au venit vremuri de restriste.
    SOC: Echipele din Formula 1 isi creaza o competitie separata!
  • Pana in ultimul moment apeleaza la machiavelisme, eufemistic vorbind (ele sunt de fapt practici murdare). Faptul ca trimite la fiecare echipa cate o scrisoare, ar putea sa insemne o noua incercare de dezbinare a FOTA, iar termenul de 48 de ore este extrem de scurt, facand aproape imposibila o consultare intre echipe. In plus aproape ca nu a renuntat la nimic din conditiile puse initial. Chiar si echipele noi pentru care pretinde ca a facut tot ce a bulversat in ultimile luni F1, au inceput sa-i acorde bile negre.
    FIA propune echipelor semnarea unui compromis
  • ca Alonso este cel mai bun pilot din F1, este dovedit acest lucru de cele doua titluri castigate cu o masina care a fost intotdeauna inferioara acelora cu care au concurat adversarii sai (unul dintre ei fiind chiar Schumacher). Ca Hamilton se simte bine in compania lui Kovalainen, iarasi este normal, pentru ca acepta (nu stiu pana cand) sa fie mentinut de echipa ca numarul doi.
    Hamilton: "Ma bucur sa fiu coechipier cu Kovalainen"
Pagina
12345...303132...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău