• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • @Ivanoane E39 avea motoare cu puteri cuprinse intre 136 si 400 de cai. Motor Trend a ales-o ca masina anului in 97, What a car a desemnat-o "executive car of the year" pentru 6 ani consecutivi si a fost pe lista Top 10 Car and Driver tot pentru 6 ani. Multa lume inca considera modelul drept o referinta in industrie chiar si astazi si una dintre cele mai bune masini facute vreodata. Poti sa-l intrebi si pe Clarkson, Tiff sau Chris Harris, cei 2 din urma detinand cate un exemplar. A fost lider de clasa pe toata durata productiei de 8 ani. VVT-i-ul tau, aceasta tehnologie extraterestra de care vorbesti tu, nu este altceva decat distributie variabila controlata electronic. Stii de ce zic "decat" ? Pentru ca BMW au fost primii care au introdus-o atat pe axa de admisie cat si pe cea de evacuare. Stii cand ? in 1996. Toyota s-au trezit cativa ani mai tarziu. Sigur, imprumutand tehnologia intai de la italieni, cei care au patentat si pus in productie primele motoare cu distributie variabila, apoi de la nemti, care le-au perfectionat. Apropo, E39 avea din 1998 distributie varibabila, controlata electro-hidraulic pe 528i. Canta la alta masa, una care asculta manelele tale.
    Renault Talisman: primele imagini cu înlocuitorul lui Laguna
  • Avensisul actual o sa fie peste E39 cand Arsenie Boca o sa cante cu Toni Poptamas in deschidere la Elvis Presley
    Renault Talisman: primele imagini cu înlocuitorul lui Laguna
  • @sam pentru ca asta cere piata si daca bmw nu intampina cerintele clientilor, ajunge ca SAAB. E ATAT de simplu!
    Șeful diviziei M de la BMW: "Nu vedem un viitor pentru transmisiile manuale"
  • @tibi unt destule, majoritatea cu 2 usi insa.
    Revederea cu Hagi
  • @Scorpionu: tu si Becali, nu-i bai, nu-i o crima sa nu fi pasionat de masini.
    Un BMW M1 extrem de rar este de vânzare: 965.000 de dolari
Pagina
12345...103104105...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău