• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • @mm, recunoaste ca nici nu te-ai obosit sa te uiti la clip sau sa citesti stirea.
    Toyota Hilux, repetent la testul elanului: la 60 de km/h mașina e un pericol
  • Un pericol public ce trebuie evitat. Ba chiar scos de pe piata. Presupun ca asta se intampla cand pui suspensie multilink pe spate, smechera si performanta, nu ca saracii aia de nemti cu osia lor de caruta.
    Toyota Hilux, repetent la testul elanului: la 60 de km/h mașina e un pericol
  • Intamplator am si eu Nokian pe masina. Cred ca ma voi grabi sa dobor acest record, pana nu sunt obligat de lege sa trec la Continental-urile de iarna.
    Record mondial: cea mai rapidă mașină pe două roți a atins o viteză maximă de 186 km/h
  • Bai, degeaba esti socat de situatia industria auto din Europa, daca masini Europene domina cam toate clasele. Din teste, Avensis iese mai prost si decat Octavia. Atat la motorizari, cat si la tinuta de drum. Daca Octavia e mai buna, de Passat te mai intrebi? De Mazda 6 nu vorbesc, acolo da, putem vorbi de o masina fun. Avensis insa e o plictiseala anosta, cu 3 motoare, din care 2 de la BMW care, culmea, sunt apreciate in review-uri, desi cam galagioase (antifonare proasta?). Benzinarul Toyota e intens criticat pentru ca aspru, nu are nicio dinamica si consuma mult. Mai departe poti comenta ce vrei, eu am incheiat subiectul. Poate fiecare cauta review-urile. Ideea e ca poti avea suspensie electromagnetica, ca tot degeaba e daca o masina cu bara de torsiune sau altceva e mai comfortabila si sta mai bine pe drum. Restu sunt povesti de adormit copiii, cu care deja m-am obisnuit.
    După Honda Accord, un alt sedan japonez ar putea fi pensionat definitiv: Toyota Avensis
  • Clio din '90 nu are nici macar arcuri pe spate. E o bara de torsiune. Garantez ca sta mai bine pe viraje decat un Avensis cu suspensia lui, oricare ar fi. Orice review vad cu Avensis 2016, nimeni nu lauda tinuta de drum. E ok si comfortabila, te duce din A in B si atat. Ca orice Toyota de fapt, isi face treaba, dar nu impresioneaza cu nimic. Nu e "a drivers car". Aici o concluzie de la englezi: "The Toyota Avensis Tourer is effortless to drive and the interior is comfortable and easy to use. It looks bland, inside and out. It's not as much fun to drive as a Ford Mondeo Estate, and a Skoda Octavia Estate is cheaper to buy and run." 1.94m :))) Vezi ca nasu crescut de la atatea minciuni nu se pune. Deci ramai cu vreo 1.63m.
    După Honda Accord, un alt sedan japonez ar putea fi pensionat definitiv: Toyota Avensis
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău