• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • E frumusel Audi Ateca asta.
    Cât costă Seat Ateca în România: prețurile încep de la 17.400 de euro
  • @Lau, nu stiu... cred ca nu ma fac inteles. Am spus eu ca Alfa trebuie sa tinteasca jos? Am spus ca nu e premium sau nu ar trebui sa fie? Am spus ca au un pret de intrare prea mare. Ce inseamna premium la tine? Luam un Logan, ii punem un pret de 40.000 de euro si gata, e premium? E Giulia mai premium decat Mercedes, BMW sau Volvo? Pentru ultima data, eu vorbesc de pret. Cred ca e destul de clar.
    Alfa Romeo Giulia a ajuns în România: preț de pornire de 38.000 de euro, multe motorizări și echipare generoasă
  • @Lau, ca fost sofer de Alfa Romeo si pasionat, ba chiar era sa-mi iau un 166 daca nu era masina mea actuala, stiu foarte bine despre ce vorbesti. Eu nu ciriticam nici calitatea, nici aspectul si nici nu propuneam sa coboare la alt nivel. Eu critic pretul. Repet, e cu 8000 de euro mai scumpa decat un Volvo. Ok, are performante mai bune, dar ma intreb daca nu cumva vor pierde piata, de care au foarte mare nevoie, din cauza pretului prohibitiv. Trebuie sa ne gandim ca una sunt fanii si alta sunt oamenii "de rand" care vor o masina buna, sigura, care sa-i duca din A in B cu mai mult stil. Nu fanii aduc banii necesari dezvoltarii companiei. Degeaba se strange lumea la standu Alfa Romeo, asta nu inseamna nimic. S-au strans si la 159, si Brera, 8C sau 4C. Asa, si? Sunt in topul vanzarilor cu o imagine exceptionala? nu. Ca fan BMW m-am invatat sa gandesc putin si cu creierul, nu doar cu inima. Oricat mi-ar placea Seria 4 si M235i sau Seria 6 GranCoupe si I8, adevarul e ca nu astea tin compania pe linia de plutire, ci 320d, X3 si alte modele si motorizari care pe mine nu ma intereseaza. O buna parte din $$$ vin din flote, adica vanzarea catre companii. O sa fie vreo companie care sa cumpere 200 de Alfe in loc de 200 Mercedes-uri? Sper sa ma insel. Imi doresc asta foarte mult. Vom vedea. Te uiti pe internet, nu in RO, ca e irelevant, dar pe site-uri internationale, sa vezi cam care-i opinia publica despre Alfa Romeo. Ai sa vezi ca majoritatea fug de ele si nu le recomanda. Sunt de acord ca 80% din mizeria asta e un mit, ca si acela cum ca BMW consuma mult si iarna mori. Dar din pacate sunt mituri in care lumea crede si sunt bine inradacinate. Alt motiv e ca Alfa se depreciaza mai repede decat orice model concurent de pe piata. Asta nu e mit, e realitate. Si ma intreb, cum va reusi Alfa sa convinga acesti oameni, sa le cumpere produsele? Prin cel mai mare pret de pe piata? Nu cred.
    Alfa Romeo Giulia a ajuns în România: preț de pornire de 38.000 de euro, multe motorizări și echipare generoasă
  • @Dan&Lau, uite unde au ajuns. Alfa nu-si mai permite sa stea dupa clientii care le cumpara masinile cu inima. Alfa Romeo 159 si 166, Mito sau Giulietta n-au reusit mare lucru. Nu de fani au nevoie. Nici de pasionati. Au nevoie de mase, adica de oameni de rand pe care sa-i fure de la BMW, Mercedes si Audi. Pe mine m-ar fi castigat, dar cine dracu are atatia bani? Te luptii cu greii segmentului, bun, de acord. Dar si Volvo o face la un cu totul alt pret. Pana si Mercedes, BMW si Jaguar o fac mai ieftin decat Alfa. Daca nici la Mercedes nu platesti imaginea, atunci n-o platesti nicaieri in afara de Ferrari. Intrebarea mea este de ce Mercedes poate? Cu ce isi justifica Alfa pretul enorm? Fara discutie costurile de cercetare, dezvoltare si productie au fost mult mai mari, dar asta e. Viata e grea.Tare ma tem ca Giulia e ultima sansa pentru Alfa Romeo, iar daca apune soarele pe strada lor, macar va fi un apus superb!
    Alfa Romeo Giulia a ajuns în România: preț de pornire de 38.000 de euro, multe motorizări și echipare generoasă
  • @Panda, am spus ceva incorect? Am urmarit toate cursele. Am corectat articolul, caci Marco nu a terminat pe 3. @Cristian, are doua randuri de centuri pentru ca centurile de competitie in mai multe puncte nu sunt legale pentru circulatia pe drumuri publice.
    500 CP și 3.8 secunde pentru 0-100 km/h: BMW M4 DTM Champion Edition celebrează al doilea titlu al lui Marco Wittmann în DTM
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău