• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • @Mircea, eu zic ca nu are rost sa ne hazardam, inca. Orice politician vorbeste baloane. Obama zicea ca-si retrage trupele din Irak, de exemplu. Lista e foarte lunga, important e ce fac de fapt. E fain sa ne gandim ce si cum va fi, sa incercam sa fim pregatiti, dar astia, politicienii, sunt mai imprevizibili decat vremea. Mai bine iti citesti horoscopul decat sa te bazezi pe ce zice unu in campanie. Eu pun asta la un loc cu "BMW a anuntat ca pana in 2025 isi vor dubla vanzarile" sau " Audi declara ca pana in 2022 toate masinile vor fi autonome si electrice". Cute... dar asta e mai mult marketing decat orice altceva.
    Efectul Trump în industria auto: profituri mai mici pentru constructori, norme de poluare relaxate şi încetinirea dezvoltării maşinilor autonome
  • Fara suparare dar predictiile astea sunt din genul programului: Arsenie Boca si Vrajitoarea Mercedesa.
    Efectul Trump în industria auto: profituri mai mici pentru constructori, norme de poluare relaxate şi încetinirea dezvoltării maşinilor autonome
  • @gheorge, de unde ai scos-o ca centura iti schimba comportamentul la volan? Nu, scumpule, fara centura mori. E ATAT de simplu. Acuma ca tu esti mare viteaz (smecher) si ai impresia ca toti sunt prosti, doar tu esti destept, e ok, dar te rog macar nu-ti educa copii si apropiatii sa faca la fel. Iarasi nu inteleg. Cum poate fi contestat cel mai elementar lucru EVER pentru siguranta ta? Nu vorbim de ESP, ABS sau airbag aici. Pur si simplu vorbim de un sistem care te tine in scaun ca sa nu te strivesti de interiorul masinii. Chiar nu inteleg cum cineva poate contesta insasi legile fizicii? Dar din cauza astora suntem primii in Europa la decese si vatamari grave pe sosele. Si cine e de vina? Autoritatile care te lasa cu avertisment daca n-ai centura. Din partea mea ar trebui sa isi ia toti o amenda de 2000-3000 de ron daca sunt singuri in masina si sa li se retina permisul pentru 30 de zile daca au pasageri in masina fara centura. Apoi facuta o razie la nivel national, sa le mai sara smecheria din cap.
    Cronica unei tragedii anunțate: cele 5 gesturi de bun simț care puteau să salveze cele 70 de victime din accidentul de pe Autostrada București-Constanța
  • Aplic tot ce-i sugerat in articol, mai putin partea cu pastratul distantei. Adica nu imi inpun sa o fac si uneori ma apropiu periculos de mult, atunci cand am o intentie de depasire si astept momentul. Dar lucrez in directia asta, sa incerc sa-mi scot obiceiul asta prost si periculos, din agenda. In rest sfaturile sunt foarte utile. Cel mai neglijat element e tetiera, pentru ca nimeni nu se gandeste la asta. A mea e inclinata maxim in fata si imi atinge capul aproape tot timpul. Nu stiu ce vad unii in a sta tolanit in masina. Mie chiar nu mi se pare comod. Din contra. Nu ma simt in siguranta, nu ma simt la fel de alert si nu mai simt masina la fel de bine. Unde mai pui ca riscul sa adormi e mai mare. Oricine a derapat intentionat cu masina, a incercat s-o invarta pe zapada, sau a trecut printr-o situatie limita, stie foarte bine ce inseamna sa iti fuga volanul ca nu il tineai bine, sau sa ti se impleticeasca picioarele intre pedale sau sa iti lovesti genunchiul de orice si sa nu apuci sa mai franezi. Toate astea se datoreaza pozitiei la volan si daca intarzii chiar o jumate de secunda, poti ajunge in directia opusa. Multa lume subestimeaza lucrurile astea, pentru ca nu sunt obisnuiti cu situatii limita si au impresia ca masina e ceva usor controlabil. Este, in circumstante normale, dar cand pleaca de sub tine sau eviti ceva brusc, atunci cele 1,5 tone incep sa-si faca simtita prezenta si vei realiza ca inertia lor lucreaza impotriva ta.
    Cronica unei tragedii anunțate: cele 5 gesturi de bun simț care puteau să salveze cele 70 de victime din accidentul de pe Autostrada București-Constanța
  • Rezumat: 150.000 de lire pentru un ceas pe bord. Asta e tot ce trebuie sa stiti.
    Topul celor mai scumpe dotări opționale disponibile pe piață
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău