• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • Ca de obicei vorbiti baloane... "Alfa Romeo was the first manufacturer to use a variable valve timing system in production cars (US Patent 4,231,330). The fuel injected models of the 1980 Alfa Romeo Spider 2000 had a mechanical VVT system. The system was engineered by Ing Giampaolo Garcea in the 1970s" @Nedelcu, nu mi-am pus fratica, ii in standard ;)
    Noul Toyota Avensis: design 100% european şi motoare moderne turbo
  • @BBB apasam pe negative pentru ca nu stii sa citesti. Dar ca sa stii si tu, distributia variabila n-a fost inventata de Honda, doar in vise poate. Fiat a patentat primul sistem in '70 dar Alfa Romeo a fost primul constructor care a si aplicat tehnologia. Primul constructor care oferea distributie variabila controlata electronic a fost Nissan in 87. Abia apoi apare in scena Honda voastra. Apoi, asa cum am spus, BMW a fost primul constructor care a folosit distributie variabila electronica PE AMBELE AXE!
    Noul Toyota Avensis: design 100% european şi motoare moderne turbo
  • @Adio amore m-ai pierdut la tehnologia NASA. Cand va aud cu asta, ma prapadesc de ras si totul ar fi ok, dar sunt la servici si n-am chef sa le explic colegilor de ce rad in halul asta. Dar daca n-ai fi atata de ignorant, ai vedea ca toti constructorii care au vanzari de cateva mii de masini pe an, au cam inventat cate ceva la vremea lor, vezi BMW de exemplu sa vezi cum faceau ei serii 7 in 1983 alimentat cu hidrogen, sau cum au dezvoltat primul motor din lume cu distributie variabile atat pe evacuare cat si pe admisie. Stiu ca am mai spus asta, da vad ca nici voi nu va lasati cu NASA :)) Ziceau Japonezii ca se baga in cursa catre Marte, dar acuma imi dau seama ca merg pe Marte cu o Corolla de 1,6. Auzi amore, cand iti crapa chiuloasa, suna la dealer la Toyota si zi-le: "Huston, we have a problem" :)))
    Noul Toyota Avensis: design 100% european şi motoare moderne turbo
  • @Mihai asa zice lumea dar de fapt mai au mult pana sa ajunga la nivelul Nissan, Toyota si Puegeot sau chiar Renault.
    Vânzări premium ianuarie 2015: Audi şi Mercedes-Benz depăşesc BMW la nivel mondial
  • De acord cu MNTSN, a doua generatie arata mai europeana decat asta noua cu mult. Asta noua zici ca-i Kia, nu vad "Europenismul" din ea. @Adio amore mai poti ? Ia zi ce masinuta conduci ? Today Tomorrow si chiar The Day Before. Mai bine stai jos ca vorbesti baloane. Mercedes Benz investeste in cercetare intr-o luna cat investeste Toyota in poate 3 ani. Lasa-ma cu hidrogenul tau. Cand o sa te duci la dealer la Toyota si o sa iesi pe poarta cu o masina pe pile, putem discuta. Intre timp BMW livreaza motoare mai departe catre Toyota.
    Noul Toyota Avensis: design 100% european şi motoare moderne turbo
Pagina
12345...144145146...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău