• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • @VAG Ce zici tu e valid, insa nu stiu cata amenintare prezinta Dacia pentru VW la momentul actual. Sa fim seriosi ca neamtu care-si ia Golf din careva salarii si o prima de Craciun nu cred ca zici "tu nevasta, hai sa luam un Logan mai bine, uite, are portbagaj mai mare". Renault in schimb ar fi o mare amenintare, si Citroen la fel dar nu au curaj mi se pare mie, mai ales Renault. Ar trebui sa mizeze pe siguranta NCAP in continuare dar si pe sportivitate, pe "placerea de a conduce mai exact". Cine stie un minim lucru despre Renault stie ca sunt foarte buni la sasiuri si motoare cand isi pun capu. Ar putea sa zdruncine VW serios si cred ca au si forta financiara. Dar orice model nou vad ca scot e prea domol, prea anost. Frumos, performant, accesibil , sigur. Dar inca are frantuzismul ala tipic pe care nu multi il gusta. Ar putea fi mai indrazneti mai ales cu Clio. Sa investeasca mai mult in materiale si piese de calitate, pe motoare un pic mai sportive ca pana la urma e o masina pentru tineret. Clio a 3 generatie a fost poate cea mai buna de pana acum. Tare as vrea sa vad si Alfa Romeo si Fiat ca ies la suprafata, si SAAB/Volvo la fel. Este rusinos , extrem de rusinos ca o marca cu printre cele mai multe si frumoase modele de masini cum este Alfa Romeo sa aiba 2 modele in showroom! Nu inteleg cum e posibil cand sunt prince cele mai frumoase masini de pe drumuri din 96 incoace. Si fiabilitatea proasta la Alfa mi se pare o facatura mare si suspectez si acolo niste intentii rele. Cand te uiti in topuri sunt pe ultimele locuri intr-o lista de peste 100 de masini, insa daca vorbesti cu propietarii, majoritatea sunt foarte multumiti sau in egala masura nemultumiti de fiabilitate ca si cei VW. Sigur, Alfa are nevoie de o intretinere mai atenta, sa tii o Alfa trebuie sa stii cate ceva despre functionarea unui motor, macar sa-ti pese sa-i dai atentie, ceva ce la Romani mai ales nu le place
    ADAC a măsluit rezultatele lui VW Golf la titlul „Maşina anului în Germania”
  • Eu sunt ferm convins ca la mijloc a fost un stimul financiar oferit de VW catre tipul asta, altfel nu cred ca o baut el prea mult lichior de plante (stiti voi de care) si o zis sa faca un exercitiu matematic asa cum l-o invatat doamna diriginta. Un motiv si interes personal sigur a fost. Sau poate chiar din contra, are oare-ce socoteli cu ADAC, a plecat din organizatie si acum arunca cu noroi. Au mai fost si astfel de cazuri destule. Isi terfeleste singur numele cu buna stiinta dar si trage ADAC in jos ca ei vor cadea mai tare. @LauCalin: ma mir amice ca esti si tu de parere ca VW are o influenta in poveste si parerea ta despre atitudinea celor din conducere ti-o impartasesc si eu , sunt perfect vizibile in campaniile media, cazul Audi LeMans este unul iarasi rusinos desi nu cred ca multe lume stie (ma refer la persoana de rand ce vede reclama la TV).
    ADAC a măsluit rezultatele lui VW Golf la titlul „Maşina anului în Germania”
  • Masina cu care m-am dat de 3 ori peste cap a fost un Opel cu tractiune fata. Si iarasi observ ca dai vina pe BMW pentru idiotii care le conduc, ca-s multi asta o recunosc primul. Ca BMW e predispus tehnic la accidente si cauzeaza accidente soldate cu moartea, asta n-o s-o cred. Ca un copil de primar intra sub un tir cu un M3 la 200 la ora pe soseaua de centura, iarta-ma da chiar nu ma intereeaza si trebuie sa recunosti, cam asta este contextul in marea majoritate a accidentelor in care sunt implicate BMW-uri, Audi-uri performante , Porsche samd.
    BMW i8 - primul accident al supercarului electric german
  • Mihai, cu tot respectul, o masina n-o poti testa pe circuit, o masina facuta sa faca fata traficului aglomerat de oras, drumurilor rurale, nu se poate testa. Eu inteleg pe undeva ce zici, ce nu inteleg e de ce BMW? Loganul e mai putin sigur de exemplu, multe alte modele la fel, Audi-uri facute praf, VW cate vrei, Ferrari si Porsche in flacari, deci nu inteleg obsesia asta a ta fata de BMW. Traim intr-o lume imperfecta si astfel de accidente se intampla. DAca ala in I8 mergea cu 200 in localitate, da domnule, eram de acord, daca BMW uitau sa-i stranga prezoanele, da domnule, vina lor. Dar cand omu circula legal, pierde controlul ce sa-i faci? Si am fost in accident, unul urat de tot si n-am de ce sa dau vina pe nimeni. Stiu foarte bine ce inseamna sa treci prin asta, ce inseamna sa te salvezi singur plus persoana iubita de langa tine si s-o vezi cu sange pe fata si spun mai departe "se intampla". Stai linistit ca n-am bani de BMW si daca as avea, ai fi mai fericit sa stii ca-s intr-un Peugeot? As fi un pericol mai mic in trafic decat intr-un BMW? nu cred... daca sunt un cocalar de 2 bani care si-o luat permis de 2 luni si ma bag in seama ce mare pilot sunt, sunt la fel de prost si de periculos in orice masina ce depaseste 30 de km la ora. Nu eu sunt de vina sau Dan GRC ca avem o pasiune si ca vrem altceva de la o masina cand muncim din greu pentru ele. Cand am pierdut controlul si am derapat pe polei, un BMW cu tractiune spate pot spune ca mi-a salvat viata pentru ca daca eram cu tractiune fata nu mai scoteam masina din directia in care o luase si asta e un exemplu din multe. Plus de asta de 30 de ani BMW face printre cele mai sigure limuzine, asa ca fapt divers. Ce faci tu este sa blamezi o marca din cauza soferilor care o detine, si asta e total gresit. Cum e unul pasionat de vanatoare oricat de periculoasa e , asa suntem noi de masini. Inainte sa te iei de noi, ia-te de incompetentii aia de le dau permise de conducere unor idiot care dupa ce iau examenul inca nu stiu schimba vitezele, ia-te de politia romana ca ridica din umeri ori de cate ori unu cu bani spulbera pe drum o familie. Aici e problema esentiala si bineinteles in drumurile de rahat cu 2 benzi. Pierzi controlul masinii pe doua benzi ce faci? intri pe contrasens si te lovesti frontal, in loc sa ai un spatiu mai mare de manevra. O zi faina si drumuri bune sa ai
    BMW i8 - primul accident al supercarului electric german
  • Apropo, limite de viteze sunt absolut peste tot in lume indiferent de cati soferi incalca legea, ca sa fim bine intelesi. Doi la mana, militez pentru sisteme de siguranta in plus, decenta la volan, atentie maxima, respect in trafic si mai ales respectarea legilor rutiere in vigoare. Nu stiu unde am afirmat eu altceva aici, asa ca nu mai tot pune stampile aiurea ca parca esti din presa romana "voi, astia, din cauza voastra". Stai cuminte in banca ta, ia-te intai de Politia Romana inapta si apoi de cativa cocalari prosti din Audi, Dacii, Renault-uri , Toyote si ca sa fii tu fericit, si BMW-uri
    BMW i8 - primul accident al supercarului electric german
Pagina
12345...194195196...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău