• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mowgli

  • Membru din 21.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2058 in total
  • @Andy poate ne explici tu, de la inaltimea intelepciunii tale, de ce as plati mai mult pentru masina mea in Romania, decat in alte tari ? Nu, nu e ca si cum unu cu RR se plange, nu-i deloc asa. Poti avea un Aro cu motor de 3000cmc si sa platesti pentru el cat unu cu un M3. Iarasi ma repet degeaba... dar e usor sa fii critic cand tu ti-ai luat un Logan de 1.0. Chiar si cei cu masini "de lux" se gandesc la economia de carburant, de ce crezi ca exista BMW-uri diesel ? sau Porsche ? Daca iti permiti o masina de lux, nu inseamna ca trebuie sa arunci cu banii intr-un mod aberant, Cu mia aia de euro care o dau la stat, ca sa se stearga in dos cu ei, mai bine ma duc in concediu, mai bine ii donez unei familii nevoiase. Dar nu, noi suntem Romani si ce nu ne afecteaza, nu ne doare. Dupa noi potopul.
    Proiect de lege: parlamentarii vor restricţionarea la trei luni a dreptului de circulație al mașinilor cu numere străine în România
  • Nu stiu sau nu inteleg cum unora li se par impozitele normale. Fratilor, metoda de calcul a impozitului este absolut ilogica. Cum naiba sa platesti pe un Mercedes din 85, 1500 de euro impozit pe an, cand masina valoreaza 1000 de euro ? Mai mult, de ce sa platesc eu cu un Mercedes vechi cu motor de 5000, mai mult impozit decat ala cu McLaren MP4-12C ? Parca ideea era sa se impoziteze luxul, nu ? De cand marimea motorului reflecta posibilitatile tale financiare ? Nu stiu daca sunteti constienti de faptul ca sunt tari mai la vest de noi, in care nu platesti impozit nici pe un motor de 6200 cmc, pur si simplu conceptul de impozit auto nu exista. Si de ce ar exista ? Ce primesti de banii aia ? Parcarile se platesc, carburantul e impozitat si taxat, drumul il platesti iar garaj pentru masina nu primesti. Cum naiba sa platesti cateva sute de RON impozit pe o casa, dar dai 6000 pe an, doar ca ai un Jeep Cherokee obosit ? Ceva mai absurd decat impozit auto nu exista. Sigur... multi nu comenteaza, ca s-au conformat, si-au luat masini (de cusut) de 1200cmc si acum nu-s deranjati, iar care are motor mai mare, e un bou, cocalar, care vrea sa epateze. @Andrei n-are nicio treaba cu epatarea amice. Daca vreau un Mercedes din 2000 cu motor de 3000 diesel, care costa 1800 de euro, ti se pare ca epatez ? Nu mai fiti frustrati ca unii oameni prefera un motor mai mare, nu toti si-au luat masini ca sa mearga pana la servici si inapoi. Trebuie impozitat luxul, nu cilindreea. Poti sa ai motor de 3000 si sa fii sarac lipit, multi cu astfel de motoare nu-si permit nici macar un Logan. Ti se pare normal ca unu cu un Peugeot cu motor V6 de 3000, din anii '90 sa plateasca acelasi impozit ca la cu un M4 de 100.000 de euro ? Unde-i logica ? Mai mult, de ce in alte tari nu se percep impozitele astea aberante, desi au drumuri mai bune, parcari mai multe, samd ?
    Proiect de lege: parlamentarii vor restricţionarea la trei luni a dreptului de circulație al mașinilor cu numere străine în România
  • @Hunter exista si acei oameni care viziteaza des tara in care e inmatriculata masina, sau chiar locuiesc acolo dar vin des in tara, pe perioade mai lungi de timp. Cu astia ce facem ? Ce facem cu cei de buna credinta, care au masini "pe bune" inmatriculate in strainatate ? Sa sufere toti pentru niste idioti si incapacitatea statului Roman de a face ceva, nu ? @Kap a acoperit problema extrem de bine. Sa elimine taxele si impozitele astea SF si sunt convins ca toata lumea ar fi foarte fericita si dispusa sa-si inmatriculeze masinile in Romania. Cine chiar traieste cu impresia ca statul Roman, mai ales PSD-ul, isi face griji pentru ca astia cu masini pe BG nu-s asigurati si sunt un pericol, va mintiti singuri... Astia n-au alta preocupare decat banii... de asta vor si capra (taxa de mediu) si varza (inmatriculari in RO pentru 100% din cazuri). Mor astia de ciuda ca pierd sute de mii de euro. Da, multe masini sunt un pericol, multe persoane dubioase detin astfel de masini si nici macar nu e normal sa ai masina intr-o tara cu care n-ai nicio treaba. Dar nici sa dai pe o taxa de 3 ori pretul masinii, taxa care merge unde ? nicaieri in folosul nostru. Si argumentul ca in Danemarca dai o suta de mii de euro ca sa inmatriculezi un BMW de 75.000 de euro, nu e un argument foarte bun, atata timp ca noi suntem la ani lumina de Danemarca, fara drumuri, fara piste de biciclisti, fara transport in comun si asa mai departe. Daca as stii spre exemplu ca taxa aia de 2000 de euro care o dau pe masina, merge in invatamant, astfel incat invatamantul superior sa fie gratuit pentru toata lumea, atunci da, poate as da banii aia... dar ca sa mearga hoarda de politicieni in excursii prin Miami si sa o arda in S-Klass-uri, sub nicio forma !
    Proiect de lege: parlamentarii vor restricţionarea la trei luni a dreptului de circulație al mașinilor cu numere străine în România
  • @Lanoff conform caror studii Hyundai "face muci' Mercedes si BMW ? Eu personal aleg sa dau 50.000 de euro decat 34.000, pentru ca in BMW semintele au un gust mai bun, sincer. Sunt masini mai bune decat unele Ferrari, mult mai ieftine, dar vezi tu... Sigla aia Ferrari inseamna ceva, sigla Hyundai nu inseamna nimic in lumea auto, e atat de simplu. Stiu, o sa pufnesti ca o vipera aroganta, o sa ma scuipi, dar asta e purul adevar, Hyundai are 0 pedigree, iar oamenii dau bani grei pe pedigree, asta-i o buna parte din motivul pentru care Mercedes si BMW vand mai mult decat unele marci de volum si bat Lexus si in Japonia. Intreaba-te pe cate modele Hyundai, Kia sau Lexus a concurat Nelson Piquet, Jacky Ickx, James Hunt, Niki Lauda, Clay Ragazzoni, Stig Blomqvist, Walter Rohrl, Stirling Moss si asa mai departe. Hyundai a avut o prezenta foarte timida in raliuri, fara sa impresioneze prea mult.
    Kia Sportage primește o nouă generație în toamnă: iată primele schițe ale noului model
  • @Tony deci nu detii un Lexus, nici macar o masina Japoneza, dar esti mare talent pe AM si ne spui tu noua ca de fapt doar Lexus fabrica in Japan si restu toti prin China si Turcia. Cu alte cuvinte, vorbesti din povesti. Cumpara-ti tata o masina premium, second hand, nu-i bai, desfa-o in cateva bucati, vezi unde e "Made in" si apoi hai sa ne explici aici cum e Lexus taticul limuzinelor. Tu esti soferul ala care de 40 de ani conduce o Dacie de taxi, dar stie ca BMW-urile consuma mult si iarna nu iesi din parcare cu ele, ai vazut tu pe forum si ti-a confirmat Costica de la 4. Apropo, in afara de toate masinile din lume, ce modele ai mai testat ? Am vazut ca si S-Klasse ai avut prin rent-a-car, cu ce se compara ? macar cu un Kia Rio se pune, Bo$$ ? Hai ma ca nu suntem toti prosti, ce dracu.
    Situație strânsă în topul vânzărilor premium: Audi și Mercedes, despărțite de 272 de mașini după 7 luni
Pagina
12345...858687...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 524td,bmw525tds,bmw318i,alfa romeo 156,chevrolet aveo,chrysler lebaron,mercedes e220,renault 5, nissan micra, renault clio williams rally spec, renault clio 1.8 16 v rally spec, vw scirocco,opel astra 2.0d,golf 2,audi a4,audi b3,ford fusion,bmw525tds
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 850i,bmw 635csi,bmw 525i e34,bmw e30 m3 evo II chevrolet camaro ss '69,subaru impreza,porsche 930 turbo '89
  • TOP MASINI 1. bmw e30 m3
    2. bmw e34 m5
    3. cevrolet camaro ss '69
    4. ford shelby mustang gt500k '68
    5. porsche 930 turbo '89
    6. subaru impreza '07
    7. renault 5 maxi turbo rally spec
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău