• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

nemetleo

  • Membru din 03.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 31 in total
  • s-au gasit astia doi sa zica ca nu se poate depasi; ar trebui sa concureze contra masinilor din gp2 ca sa le fie si lor mai usor Imi amintesc ca Barrichello avea probleme si 2004 la Ferrari cu depasirile( cind Ferrrari cistiga in fiecare cursa)
    Barrichello si Trulli pun la indoiala sansele de depasire
  • felicitari pt Vettel, Kubica si Rosberg ....restu mai vedem maine cind cred ca o sa avem parte de citeva surprize
    Australia, calificari: Button si Barrichello, prima linie a grilei de start!
  • si al ferrari avea un monopost capabil de victorie numai ca acolo era un coleg cu un anumit michael schumacher ; cu button vedem ce e anul asta
    Barrichello: "Sunt mai fericit ca niciodata la Brawn GP"
  • am si eu o nelamurire: de ce nu se puncteaza rezulatele testelor de la jerez de exemplu, iar anumite stiri valoreaza aproape 10 puncte. Mi se pare stupid. Rezultatele concrete din cadrul unei sesiuni de teste sau oficiale ar trebui sa aiba o pondere mai mare(sau macar sa fie punctate) decit nu stiu ce declaratie care n-are oricum vreo relevanta.
    Renault va utiliza sistemul KERS in Australia
  • Sunt de acord cu ADY, cu siguranta arata mai interesant si au un sunet al motorului schimbat fata de acum un an.De fapt aspectul Imi aminteste putin de anii 80-90
    VIDEO: A treia zi de teste de la Jerez
Pagina
1234567
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău