• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

newton

  • Membru din 13.02.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 35 in total
  • Pai Opel a avut demult motorul de 1.6 turbo. I-au adaugat injectie directa, si l-au ridicat omeneste la 200cp. Ceea ce impresioneaza e cuplu maxim de 300NM, care este cam la nivel cu un diesel de cilindree echivalenta (bineinteles, cu caluti mai putini, dar, ma rog). Si putina istorie: Peugeot a introdus motorul de 1.6 Turbo, pe 207 in februarie 2006 si avea 150cp (1.6, 16v Turbo), ca in octombrie 2009 sa il ridice la 156 cp. Intr-adevar, in iulie 2010 au introdus pe 308 GTI acelasi motor, dar cu puterea marita pana la 200cp (poate aici s-a creeat confuzia, fiind vorba de aceeasi cilindree si putere motor). Mini a introdus in octombrie 2006, acelasi motor, dar in versiunea de 174cp pe Cooper S, ca in martie 2010 sa il ridice la 184 cp. A existat o versiunea impinsa mai tare, care s-a regasit pe John Cooper Works care dezvolta 211, respectiv 218 cp (incepand cu iulie 2007). Citroen A introdus motorul de 1.6 turbo prin iulie 2008 atat pe versiunea in 3 usi cat si pe cea in 5 usi, puterea motorului variind intre 140 si 150 cp. Opel A introdus motorul de 1.6 turbo in februarie 2007, odata cu faceliftul generatiei de Astra H si odata cu lansarea generatiei de Corsa D. Pe Astra dezvolta 180 cp si pe corsa exista in versiunea GSI si avea 150 cp si pe versiunea OPC avand 192 cp. Motorul de 1.6 turbo aflat pe PSA-MINI e un motor dezvoltat in comul de BMW si de grupul PSA. Motorul de pe Opel e dezvoltat in house de GM Ceea ce e cu adevarat interesant (si probabil din acest motiv s-au facut confuzii), e cilindreea acestor motoare, care este identica: 1598 cmc. Dar, privind in urma se constata ca si motorul aspirat de OPEl, de 1.6 prezent de la lansare pe Astra H, cat si pe Astra G si Astra F, are exact aceeasi cilindree. IN schimb pe generatia 308, atat aspiratul cat si motorul turbo au aceeasi cilindree, marita putin fata de 307, de la 1587 la 1598. Ce se poate conclude, e faptul ca Opel foloseste acelasi bloc motor incepand cu anii 90, deci nicidecum nu s-au inspirat de la PSA sau nu au luat motorul de la ei.
    Opel anunţă un nou motor pe benzină: 1.6 Ecotec SIDI de 200 de cai
  • Baiatul asta e dealer Renault. E normal sa isi apere marca care ii pune painea pe masa ;)
    Lada scoate din producţie celebrul 2107
  • ia citeste primele randuri scrise de unkle, apoi citeste randurile scrise de tine si identifica pe undeva pruna lipsa. In alta ordine de idei, si on topic, masina asta mi se pare un salt maricel fata de generatia precedenta, dar banuiesc, ca va veni si cu o crestere de pret, ceea ce pe undeva o scoata din filisofia marcii: ieftin si pe undeva bun. S-au chinuit atat de mult la interior, sa ofere ceva original si placut ochiului, dar au cam dat-o in bara cu prizele acelea de 12v si mufa de usb de pe consola centrala. Parca le-ar fi ramas pe stock, undeva prin depozit niste unitati si le-au montat pe masina, fara sa le integreze frumos. E in antiteza totala fata de restul masinii. Este o echipare deschisa la culoare, inclusiv bordul, dar volanul l-au lasat negru. Se puteau concentra mai mult. In ceea ce priveste vitezometrul pe LCD, nu-mi place. Se vede putin artificial, mai ales in zona de unde incepe acul indicatorului. As prefera oricand cel analogic, chiar daca ar insemna sa renunt la anumite optionale.
    Zodia tigrului
  • Intr-adevar, arata mai matur. Partea frontala se aseamana mult mai mult cu Phaeton decat cu Passat. Defapt ar duce mai degraba la un facelift a passatului de prin 2003, decat a lui CC. Partea spate arata putin mai business. Defapt arata mai bine, dar,...... -tocmai asta era farmecul vechiului CC,....., era putin mai tineresc, era intr-adevar un coupe, mai fascinant ca design si ceva cu care puteai iesi din monotonia de zi cu zi. Acum a pierdut destul de mult din farmec.
    Volkswagen Passat CC facelift - restilizarea lui "Făt-Frumos"
  • Am citit articolul, m-am uitat la poze, am vazut varianta de serie live, si mi-am facut o parere (Normal, doar in ce priveste designul. Inca nu am ajuns sa o conduc). Dar, parca nu eram foarte impacat cu ideea mea,, si am citit comentariile de la acest articol. Am constatat ca majoritatea au cam aceeasi parere. Deci, modelul anterior, desi nu era un exemplu sau o referinta de design, arata mai bine (ma refer strict al exterior). MI se pare ca, designerii au facut un exces de zel si a iesit,....,o masina ciudata. Primul gand ar fi: cam exagerat. Intr-adevar, duce putin dupa niste modele coreene putintel mai vechi. Anyway, trebuie sa fii mare fan FORD, sau, trebuie sa aiba un sasiu si motor de exceptie ca sa te convinga sa o cumperi (concurenta arata mai bine in ceea ce priveste designul). La interior.....tot asa,....,exagerat, dar, arata mai bine. Nu-mi place cum sunt desenate ceasurile din bord, si nici cum sunt desenate si executate acele de la indicatoare. Parca ar fi de la ceva masinute de jucarie. Iti lasa impresia ca se vor misca sacadat (ca la unele dacii vechi), si in plus, ca nu vor indica corect (poate gresesc, dar asta e parerea mea).
    OFICIAL: Noul Ford Focus ST, hot hatch-ul mult aşteptat
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW, Audi, Hyundai, Opel, Volvo, Land Rover
  • MASINA LA CARE VISEZ camaro SS, 79
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău