@1. - Faci o confuzie. Acest scandal nu are nici o legatura cu calitatea masinilor VW, si nici cu consumul lor. Singura problema este nivelul emisiilor mai mare decat cel declarat. Asta este tot ceea ce se verifica. Ca masinile sa respecte normele de poluare fara nevoia unui soft special pentru teste.
@madalescu - Daca poti zice de vreun producator ca e samsar, atunci acesta este Infiniti, nu VW. Stii tu, Infiniti vinde Q30, un Mercedes A-Class cu alte sigle, dar nu alte motoare.
Tinand cont de toate celelalte comentariile tale, gandirea ta nu are nici o logica. Pana acum ai exprimat o singura idee: "japonezele ie bune, jermanele ie proaste". Nu poti trage concluzia ca VW a pierdut milioane de clienti pentru ca te-a pierdut pe tine.
@Tudor - daca as fi politist, si in mod normal as fi luat spaga, pe aceasta as fi refuzat-o si eu. Trecand peste faptul ca as vrea ca acel om complet iresponsabil sa fie pedepsit, si inlaturat de la volanul unei masini, mai este problema unei masini mari si scumpe, masina care sigur va da nastere unor intrebari de la diverse persoane, si nu va fi usor de ascuns.
http://www.automarket.ro/stiri/porsche-cayman-si-boxster-vor-primi-un-motor-nou-cu-patru-cilindri-in-linie-59979.html - jos este linkul catre WCF, unde scrie clar "flat four", iar in "traducere" acel flat-four s-a transformat in 4 cilindrii in linie de pe actualul Macan.
@unckle - nu va fi un 4 in linie, va fi un 4 boxer. Este cel putin a doua oara cand automarket nu stie asta, si ii corectez. Data trecuta aveau un link catre stirea de unde au preluat informatia, si scria clar ca va fi 4-boxer. Acum am cautat eu pe alte site-uri de stiri, doar sa ma asigur ca nu scriu tampenii.
Ultimele comentarii
572 in total