Nu este primul seria 3 hibrid. Inainte de facelift au avut Active Hybrid 3 - https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(F30)#ActiveHybrid_3_.282012-.29
@sam93 - faci o mica confuzie - cei doi nu erau pe un circuit. Pe orice masina, mai ales una foarte puternica, ESP-ul si Traction Control sunt de dorit atunci cand se circula pe drumuri publice. Cand vorbin de Carrera GT (mie mi-a deschis putin ochii acest articol - http://jalopnik.com/porsche-that-killed-paul-walker-dangerous-needs-res-1474240192 ) cu atat mai mult este nevoie de ele. Un pilot bun va dezactiva aceste sisteme pe circuit, dar pe drumuri publice orice om cu capul pe umeri le va folosi. Si asta doar pentru ca aceste sisteme sunt mai alerte decat orice sofer, si nu pot fi luate prin surprindere.
In curse nu se folosesc aceste sisteme pentru ca se doreste scoaterea in evidenta a pilotului, si nu a masinii. O masina cu TC calibrat pentru circuit, va fi intotdeauna mai rapida decat una fara.
Faptul ca Porsche Carrera GT are nevoie de ESP din punctul de vedere al mai multor oameni este irelevant. Conteaza doar mediul legal in care a fost vanduta masina. Daca ESP-ul nu a fost obligatoriu in momentul vanzarii, iar clientii au stiut ca masina nu il are (ceea ce sunt destul de sigur ca Rodas a stiut) atunci Porsche nu a gresit cu nimic.
Vreau sa incep prin a spune ca nu sunt de acord cu aceste procese. Cum zice si Sam93, niste avocati i-au convins sa faca asta pentru a mai scoate si ei niste bani, in speranta ca in cel mai rau caz se va ajunge la o intelegere. Sau pur si simplu familia actorului a ramas fara bani ....
Pe de alta parte - din cate imi aduc eu aminete Paul era in viata imediat dupa accident, si a murit dupa ce a luat foc masina. Motivatia acestor procese ar putea fi "masina prezinta un risc de incendiu in caz de accident". Ceea ce nu cred ca este foarte rar in conditii de accidente in care masina este facuta praf, deci sunt sanse mari sa se loveasca ceva care contine benzina, benzina care poate ajunge usor pe o evacuare supraincalzita.
Cred ca este nevoie de mai multe informatii pentru a ne da seama daca aceste procese au o logica sau nu. Pana acum, pentru mine nu par sa aiba. Daca aveau, cel mai probabil Porsche ar fi platit niste bani in secret, si nu s-ar fi mediatizat nimic.
@madalescu - tu ai citit tot ceeea ce am scris? Cand am citit "ai demonstrat exact ceea ce am zis" ti-am recitit comentariile, de frica sa nu le fi citit gresit. Si nu le-am citit gresit. Repet inca o data - ce face legendar motorul 3.7 V6 de la nissan? fiabilitatea si performantele NU sunt suficiente.
Cat despre acest Q30/QX30 - "The production version of Q30 will be a five-door hatchback built on Mercedes-Benz's current generation A-Class running Daimler-designed, 2.0-litre, turbocharged four-cylinder engine."
Asa ca poti fi sigur ca nu vor folosi "legendarul" motor 3.7 V6. este prea mare, si oricum vor folosi motoare Mercedes.
Ultimele comentarii
572 in total