• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • @madalescu - daca citesti ce am scris mai sus vei observa ca nu am sugerat ca V6 3.7 de la Nissan nu ar fi un motor bun. Singura chestie de care m-am legat este cuvantul "legendar". Tot ce ai scrist tu dupa a fost pentru a dovedi ca este un motor bun, foarte bun, exceptional de bun ... cum vrei tu sa ii zici, in aceasta discutie este irelevanta. Eu ti-am cerut sa scrii ce face acel motor legendar. Pentru ca ceva sa fie legendar, trebuie sa aiba ceva special. Fiabilitatea si performanta nu sunt suficiente. Iar daca legendaritatea acestui motor este data de un top in care a fost inclus motorul pe care se bazeaza 3.7, ti-am cerut un link, sa vad si eu acel articol. Ideal ar fi sa ai mai multe surse pentru asta. De exemplu in urmatoarele articole nu se gaseste nimic Nissan: http://jalopnik.com/the-10-best-engines-of-the-last-20-years-1510676043 http://www.caranddriver.com/flipbook/the-best-naturally-aspirated-engines-of-all-time Iar daca te referi la lista anuala facuta de Ward's AutoWorld, am vesti proaste pentru tine: https://en.wikipedia.org/wiki/Ward%27s_10_Best_Engines - un nissan nu a fost niciodata mai sus de 8 (sincer nici lista nu mi se pare deloc consistenta).
    Infiniti QX30, crossoverul premium compact care luptă cu BMW X1 şi Audi Q3
  • @madalescu - in conditiile in care nu ai gasit pe tastatura ghilimele si ai folosit cate doua apostroafe, pot spune ca esti praf. Nu imi place sa atac oamenii direct, de obicei am probleme cu ideile si parerile lor, dar in cazul tau prostia este predominanta. Mi-ai zis ca nu am nici un pic de cultura auto, si ca nu stiam ca acel motor a castigat nu stiu ce premii si si a fost intr-un top, cum sunt multe alte motoare. La asta ti-am raspuns ce cred eu ca inseamna legendar, si ti-am cerut sa imi zici definitia ta pentru legendar. Dar tot ceea ce ai putut scoate tu a fost sa imi zici ca am multe de studiat. Felicitari, pur si simpu esti un porumbel jucator de sah.
    Infiniti QX30, crossoverul premium compact care luptă cu BMW X1 şi Audi Q3
  • @mada - Multe motoare au castigat premii la lansare, si au fost considerate foarte bune, dar asta nu le face legendare. Pana acum nu am vazut nici o masina care sa primeasca acel motor ca engine swap. In schimb am vazut multe care au primit 2JZ, rb26dett si LS-uri. Eu asta inteleg prin motor legendar, un motor pe care multi vor sa il aiba sub capota, indiferent de ce masina au. Tu ce intelegi prin motor legendar? Motor japonez care sa catige cel putin un premiu? De curiozitate, poti sa imi dai un link cu acel top?
    Infiniti QX30, crossoverul premium compact care luptă cu BMW X1 şi Audi Q3
  • "legendara unitate 3.7 L V6 de peste 300 CP" ... nu inteleg cum este legendara, dar daca zici tu :))) Daca ar fi fost rb26dett sau LSX intelegeam sa o numesti legendara. Cat despre finizaje - este masina premium, normal ca in pozele de prezentare va arata cel mai bine posibil, si vor prezentaversiunea cu cele mai bune (scumpe) optionale.. Ceilalti par sa aiba finizaje slabe in pozele de prezentare?
    Infiniti QX30, crossoverul premium compact care luptă cu BMW X1 şi Audi Q3
  • Poate ca nu le-au scazut vanzarile deoarece toate masinile au consum mai mare decat cel specificat, si majoritatii cumparatorilor nu le pasa de poluare, care oricum este mult mai mica decat la o masina veche de 10 ani. Am catutat pe www.spritmonitor.de/en/ si am folosit pentru mai multe masini aceiasi parametrii: masina diesel, produsa dupa 2010, ce putin 10.000 Km inregistrati acolo. Rezultatul: - A3 - 5.79 - Seria 1 - 5.91 - C4 - 5.36 - Logan/Sandero (de ce nu si ele?) - 5.17/5.26 - Focus - 5.66 - Civic - 5.08 - i30 - 5.66 - Cee'd - 5.79 - A-Class - 5.97 - Astra - 6.27 - Peugeot 308 - 5.54 - Megane - 5.62 - Leon - 5.76 - Octavia - 5.86 - Auris 5.57 - Golf - 5.67 - A4 - 7.08 - seria 3 - 6.41 - C5 - 6.80 - Mondeo - 6.82 - Accord - 6.39 - C-class - 6.68 - Insignia - 6.93 - Laguna - 6.41 - Avensis - 6.47 - Superb - 6.53 - Passat - 6.36 - S60 - 6.33 Este adevarat, nu am stat sa selectez motoare care sa ofere performante echivalente intre masini, am luat pur si simplu toate modelele diesel inregistrate pe site care sa fie produse dupa 2010. Asta inseamna ca am inclus Golf GTD, Astra-ul de 190 CP si versiuni de 3 litri de A4, seria 3 si C-Class, unele dintre aceste masini avand si tractiune integrala. Dupa cum vedeti, cam toate consuma pe acolo, fiind cateva care au consum mai mare sau mai mic. Dar Golf este undeva pe la media, Octavia are consum putin mai mare, asta si pentru ca este o masina mai mare in total, A3, cel putin comparat cu Seria 1 si C-class sta foarte bine, Iar Passat este batut la limita doar de S60.
    Europenii nu dau doi bani pe dieselgate: vânzările Volkswagen, neafectate de scandalul emisiilor
Pagina
12345...363738...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău