@Marian - nici o masina pe care o cumperi azi nu va reusi consumul declarat de producator in utilizarea normala. Va reusi acel consum daca va fi condusa de un expert in afara orelor de varf, in orase cu mai trafic mai mic, cu anvelopele cu rezistenta redusa la inaintare si unflate la limita exploziei.
Din pacate e greu sa dovedesti ca masina in conditii normale va consuma mai mult. Vezi Claudiu David si cu 520d xdrive, a reusit un consum de ~4 l/100Km, cu o masina cu consumul extraurban declarat intre 4.4 si 4.8.
Iar "ma gandesc ca acele emisii marite sunt cauzate de un consum mai mare ca si cel declarat" - poluarea nu este direct proportionala cu consumul. Tine mult si de eficienta arderii conbustibilului si de filtre de particule/catalizatoare.
@Cyrus - Skoda si Seat nu sunt marci germane. Este adevarat ca sunt produse de VW, unele in aceleasi fabrici.
Pe de alta parte, guvernul german poate testa orice se vinde acolo, asa ca nu are nici o importanta unde este produs. Daca cineva vrea sa priduca o fumegatoare, nu are decat sa faca asta. atat timp cat vinde acea fumegatoare intr-o tara care ii permite asta, ce drept are guvernul german sa comenteze?
@mishasaitev - "impozitarea ar trebui facuta in fuctie de valoarea masinii, nu de nivelul de poluare." - asta am scris in comentariu. stiu ca se face in functie de capacitatea cilindrica, si sunt ce acord cu ce ai zis tu.
In locul comparatiei Aro vs BMW, eu prefer sa compar o masina diesel cu motor de 2.2 cu un A8 2.0 TFSI Hybrid. Adica Ford Mondeo, Honda Civic sau Accord, Mazda 6, Mercedes C si altele, cu un Audi A8 2.0 TFSI Hybrid.
Ultimele comentarii
572 in total