• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 573 in total
  • Poate ca nu le-au scazut vanzarile deoarece toate masinile au consum mai mare decat cel specificat, si majoritatii cumparatorilor nu le pasa de poluare, care oricum este mult mai mica decat la o masina veche de 10 ani. Am catutat pe www.spritmonitor.de/en/ si am folosit pentru mai multe masini aceiasi parametrii: masina diesel, produsa dupa 2010, ce putin 10.000 Km inregistrati acolo. Rezultatul: - A3 - 5.79 - Seria 1 - 5.91 - C4 - 5.36 - Logan/Sandero (de ce nu si ele?) - 5.17/5.26 - Focus - 5.66 - Civic - 5.08 - i30 - 5.66 - Cee'd - 5.79 - A-Class - 5.97 - Astra - 6.27 - Peugeot 308 - 5.54 - Megane - 5.62 - Leon - 5.76 - Octavia - 5.86 - Auris 5.57 - Golf - 5.67 - A4 - 7.08 - seria 3 - 6.41 - C5 - 6.80 - Mondeo - 6.82 - Accord - 6.39 - C-class - 6.68 - Insignia - 6.93 - Laguna - 6.41 - Avensis - 6.47 - Superb - 6.53 - Passat - 6.36 - S60 - 6.33 Este adevarat, nu am stat sa selectez motoare care sa ofere performante echivalente intre masini, am luat pur si simplu toate modelele diesel inregistrate pe site care sa fie produse dupa 2010. Asta inseamna ca am inclus Golf GTD, Astra-ul de 190 CP si versiuni de 3 litri de A4, seria 3 si C-Class, unele dintre aceste masini avand si tractiune integrala. Dupa cum vedeti, cam toate consuma pe acolo, fiind cateva care au consum mai mare sau mai mic. Dar Golf este undeva pe la media, Octavia are consum putin mai mare, asta si pentru ca este o masina mai mare in total, A3, cel putin comparat cu Seria 1 si C-class sta foarte bine, Iar Passat este batut la limita doar de S60.
    Europenii nu dau doi bani pe dieselgate: vânzările Volkswagen, neafectate de scandalul emisiilor
  • @Marian - nici o masina pe care o cumperi azi nu va reusi consumul declarat de producator in utilizarea normala. Va reusi acel consum daca va fi condusa de un expert in afara orelor de varf, in orase cu mai trafic mai mic, cu anvelopele cu rezistenta redusa la inaintare si unflate la limita exploziei. Din pacate e greu sa dovedesti ca masina in conditii normale va consuma mai mult. Vezi Claudiu David si cu 520d xdrive, a reusit un consum de ~4 l/100Km, cu o masina cu consumul extraurban declarat intre 4.4 si 4.8. Iar "ma gandesc ca acele emisii marite sunt cauzate de un consum mai mare ca si cel declarat" - poluarea nu este direct proportionala cu consumul. Tine mult si de eficienta arderii conbustibilului si de filtre de particule/catalizatoare.
    Volkswagen va cumpăra înapoi maşinile din Europa la care CO2 depăşeşte cu peste 10% cifrele oficiale
  • a construit anul trecut 4063 de mașini, adică cu 12% mai multe decât anul trecut - presupun ca al doilea "anul trecut" trebuia sa fie "in 2013"
    Lecție de moralitate pentru Volkswagen. Rolls Royce anunță cel mai mic recall din lume: o singură mașină
  • @madalescu - cum ai dedus ca masina din imagine este neconforma?
    Statistică îngrijorătoare: 40% dintre maşinile verificate de RAR nu sunt sigure pentru circulaţia rutieră
  • @Cyrus - Skoda si Seat nu sunt marci germane. Este adevarat ca sunt produse de VW, unele in aceleasi fabrici. Pe de alta parte, guvernul german poate testa orice se vinde acolo, asa ca nu are nici o importanta unde este produs. Daca cineva vrea sa priduca o fumegatoare, nu are decat sa faca asta. atat timp cat vinde acea fumegatoare intr-o tara care ii permite asta, ce drept are guvernul german sa comenteze?
    Germania va testa din nou toate maşinile grupului Volkswagen. "Suntem iritaţi de situaţie"
Pagina
12345...373839...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău