• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • nepoate, din comentariul tau se vede ca nu ai fost la o cursa de F1. Eu am apucat sa ma duc la o singura cursa, Ungaria 2012, nici nu mi-a trecut prin gand sa imi astup urechile in vreun fel. Nu zic ca cei care se duc la curse se duc exclusiv pentru sunet, dar este un element foarte important.
    Critici dure la adresa sunetului motoarelor: "Din tribune nu poţi auzi monoposturile când intră pe linia dreaptă"
  • Eu inca sper sa fie o gluma ...
    Paul Walker, eroul principal din seria Fast and Furios, a murit într-un accident auto
  • @ivanoff - comparatia facuta de tine cu GTI nu tine cont de nivelul pietei in momentul in care s-a lansat Golf 5 GTI (a fost prezentat in 2003). In acel moment Megane RS nu exista, Focus ST avea 173 CP dintr-un motor 2.0 aspirat, Focus RS din punct de vedere al pretului era in alta categorie, si avea 215 CP, iar Civic Type R avea un 2.0 aspirat de 197 CP. In 2003 Golf 5 GTI nu avea nevoie de mai multa putere, o putere mai mare scazand si fiabilitatea motorului, astfel ca au crescut treptat puterea avand date din piata despre fiabilitate. Totusi nu inteleg de ce Golf 7 GTI nu are cel putin 250 CP, dar poate ca s-ar fi apropiat prea mult de Golf R de 300 CP. Noua generatie de Civic Type R va avea 280 CP nu pentru ca au reusit sa scoata mai multa putere dintr-un 2.0 turbo, ci pentru ca au nevoie sa concureze in primul rand cu Megane RS, care are 265 CP, si pentru ca vanzarile vor incepe in 2015, moment in care e posibil ca Megane RS sa aiba mai multa putere. Acum depinde si de pretul la care se va lansa, daca va avea pretul unui Golf R, atunci comparatia cu Golf GTI nu isi are rostul.
    Honda Civic Type R - noua generaţie introduce primul motor VTEC Turbo de 280 de cai putere
  • Legat de comentariul meu de mai sus - 911 Turbo S costa in State $181.000, dar presupun ca e pret fara taxe/TVA.
    NIssan GT-R Nismo - versiunea de performanţă are aproape 600 de cai putere
  • Incet incet GT-R a ajuns de la un pret mai mic decat un "banal" 911 Carrera S la un pret cu 10% mai mare decat 911 Turbo S. Dar totusi, din punct de vedere al performantelor, masina isi merita pretul. Nissan s-a jucat foarte bine cu pretul, si l-au crescut asa cum trebuie.
    NIssan GT-R Nismo - versiunea de performanţă are aproape 600 de cai putere
Pagina
12345...464748...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău