• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • Nu inteleg de ce se tot vorbeste de "viteza maxima teoretica". Care este viteza maxima atinsa? Din ce am citit viteza maxima atinsa de aceasta masina este de 414 Km/h, in conditii de vreme bine alese, cu 17 Km/h mai putin decat un Veyron SS, mai greu cu 400 Kg si decat cu 50 CP in plus. In primele teste SSC Ultimate Aero a avut si probleme cu tractiunea, pe la 310 Km/h se invarteau in gol rotile, ceea ce inseamna o apasare aerodinamica slaba, risc de "zbor".
    SSC Ultimate Aero XT - ediţia de adio pentru vechiul deţinător al recordului mondial de viteză
  • @antonny - vreun motiv, o explicatie obiectiva a parerii tale? Nu de alta, dar nu conteaza parerea ta, conteaza de ce ai acea parere. Daca nu esti in stare sa iti argumentezi parerea, mai bine taci.
    Volkswagen Amarok primeşte motoare mai puternice şi alte noutăţi pentru generaţia 2013
  • Din punctul meu de vedere, A3 are o mare problema - intrarea de la Soseaua de Centura. Nu stiu cati dintre voi ati trecut pe acolo, dar este un sens giratoriu cu doua benzi, sau cel putin asa era in urma cu o luna, cand am trecut eu pe acolo. Ar fi fost bune niste poze si cu intrarea pe autoastrada ...
    Autostrada Bucureşti-Ploieşti (A3) şi Autostrada Soarelui (A2) au fost deschise complet
  • Nu stiu pe ce se bazeaza cei de la autoblog.it cand zic 475 CP, dar actualul 760Li are 544 CP. Nu vad ce sens are o versiune M de la BMW cu mai putina putere decat o versiune "normala" din actuala generatie
    BMW pregătește M770ix - o versiune de top pentru 2015
  • @Cristi - nu sunt discriminatorii pentru femei, dar sunt discriminatori pentru barbati. Inteleg de ce s-a facut asta, si sunt de acord, dar oricum ati zice-o, tot discriminare sexuala este. Nu este un motiv la fel de obiectiv ca si pentru locurile pentru handicapati (sper sa nu fiu certat pentru folosirea termenului corect, care in Romania in ultimii ani a primit o conotatie gresita), care sunt create datorita motricitatii reduse a persoanelor care ar trebui sa parcheze acolo. Nu inteleg de ce organizatiile feministe care militeaza pentru egalitatea intre sexe sunt de acord cu aceste parcari.
    Un primar german a creat parcări speciale pentru femei
Pagina
12345...585960...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău