• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • Nici mie partea din fata nu imi place prea mult, dar interioru mi se pare o evolutie foarte buna. Daca veti privi industria auto in ansamblu veti observa ca modelele de masini consacrate si cu vanzari mari nu au parte de schimbari totale de design de la o versiune la alta. - toata gama Audi, BMW si Mercedes in special. @tipic - Astra cu motorul biturbo diesel de 195 CP are raportul putere/greutate similar cu cel al unui Golf 6 GTD, iar asta nu inseamna decat consum mai mare, si posibil o viteza maxima mai mare, dar acceleratiile vor fi similare (Golf 6 GTD are 1420 Kg, Astra 2.0 CDTi de 165 CP are 1570 Kg, iar versiunea cu doua turbine are sigur mai mult). Cat despre design - nu stiu de ce ti se pare tie noul Astra o referinta in design-ul compactelor, mi se pare mai mult o involutie catre Astra G (cel putin in partea din fata) decat o evolutie (sau revolutie) a Astra H, dar asta nu e neaparat ceva rau. VW vrea prin noile generatii ale modelelor sale sa isi pastreze clientii, iar asta nu se face schimband total un model. Pana la urma nu va obliga nimeni sa va cumparati Golf, puteti foarte bine sa cumparati un C4, Megane, Focus, sau orice altceva, iar acea masina va fi, cel mai probabil, mai ieftina. Dar la fel de probabil se va si vinde mai ieftin decat un Golf in momentul in care va veti decide sa o schimbati. (din cate am observat decat Octavia, Auris/Corolla si Civic isi mentin pretul la fel de bine ca un Golf)
    Volkswagen Golf 7 - imagini si informatii oficiale
  • Motorul de pe RS4 Avant si RS5 Coupe are 4.2 litri, nu 4.5 litri. Si gama RS va avea un nou membru, nu mmebru.
    Audi RS5 Cabrio se lansează în 6 septembrie
  • Din cate stiam eu BMW Z4 sDrive35is avea acelas motor ca si BMW Seria 1 M, adica un N54 de 340 CP (biturbo), si in echiparea standard venea impreuna cu o cutie de viteze cu dublu ambreaj in 7 trepte. Noul model vine impreuna cu motorul N55, care are o singura turbina.
    BMW Z4 M35i, versiunea M Performance a roadsterului german, debutează la Detroit
  • de prea multe ori am greseli de tastare - mi-a scapat un "l" mai sus :))
    SSC Ultimate Aero XT - ediţia de adio pentru vechiul deţinător al recordului mondial de viteză
  • @gelu - De obicei incerc sa scriu corect, imi citesc comentariu inainte de a-l publica, dar de data asta ma grabeam si mi-a scapat.
    SSC Ultimate Aero XT - ediţia de adio pentru vechiul deţinător al recordului mondial de viteză
Pagina
12345...575859...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău