• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • Am doua probleme cu aceasta stire: - nu inteleg cum au calculat ei ca au econimisit 8 milioane de litri de benzina incarcand de la priza aceasta masina in conditiile in care consumul mediu atunci cand nu se incarca deloc de la priza este intre 5.9 si 6.7 litri la 100 Km. - 20.5% din energia electrica produsa pe glob este produsa din surse regenerabile de energie (mare parte hidrocentrale), 13.5% este energie nucleara si restul este produsa din combustibili fosili (~66%). Acestea erau datele in 2008, si sunt de acord ca a mai scazut procentul energiei electrice produsa folosind combustibili fosili, dar inca se produce foarte multa. Mai multe date gasiti aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Electricity_generation
    Clienţii lui Volt au economisit împreună 8 milioane de litri de benzină
  • "printre team-urile care refuză un astfel de plan numărându-se ..." Aveti ceva impotriva folosirii limbii romane in Romania? Sau, mai bine zis, a unei limbi? "team-urile" reprezinta un cuvant din limba engleza combinat cu limba romana, nici nu stiu daca sa ii zic romana sau engleza "de cartier". In Romania un cuvant echivalent ar putea fi "echipa", cu pluralul "echipe", iar in fraza dumneavoastra se putea folosi "echipele". Sau cel putin asa stiam eu.
    Nouă echipe solicită buget maxim şi amânarea noilor motoare V6
  • cand vor pune motorul de 3 litrii diesel de 258 CP pe seria 3 sedan? am vazut ca pe break l-au pus.
    BMW Seria 3 primeşte xDrive şi versiunea entry-level 316i
  • Gresesti. Cu un pilotaj la limita aderentei nu se pot face 5 tururi rapide nici cu pneurile hard. Daca te uiti in calificari nu mai face nimeni doua tururi rapide consecutive, pentru ca ar distruge complet pneurile si nu ar mai putea lua startul cu ele. La fel se vede si in calificari cat conteaza asupra uzurii pneurilor un tur rapid, pentru ca toti considera plecarea de pe locul 11 cu un set nou de anvelope mai buna decat plecarea d epe 7-8 cu un set folosit in calificari. De anul trecut nu mi-au placut pneurile Pirelli, si in primul rand nu imi place modul in care se degradeaza, cu bucati cat o minge de golf care pur si simplu cad de pe anvelope, si care fac ca circuitul sa aiba numai 3-4 metrii latime la sfarsitul cursei.
    Schumacher: "Pneurile Pirelli sunt ca nişte ouă crude"
  • Chiar daca sunt lideri in vanzarile de masini premium, nu cred ca le-ar strica si un concurent direct pentru R8 si SLS. Ar fi un exercitiu de imagine destul de bun.
    Viitoarea generaţie BMW Z4 va fi mai sportivă şi mai atrăgătoare
Pagina
12345...626364...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău