• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • Acest articol iar este scris de un jurnalist adevarat. Nu conteaza veridicitatea continutului, conteaza sa fie un articol care sa se citeasca, si sa aiba un titlu care sa atraga cat mai multi cititori. Orice om care este cat de cat pasionat de domeniul auto a auzit de Brabus, daca in aceasta lista sunt mentionate si produsele firmelor de tuning. Ca sa nu mai zic de multe alte firme de tuning care au limuzine de peste 320 KM/h. Cea mai rapida limuzina de care am auzit este un BMW M5 E60 modificat de Currency Motor Cars si care are o viteza maxima estimata la 385Km/h.
    TOP 10: Cele mai rapide limuzine din lume
  • Parerea mea este ca Massa a mers bine in 2008 numai pentru ca Ferrari avea o masina superioara, si pentru ca Räikkönen a avut un dezinteres total pentru Formula 1. In rest, Massa este un pilot care nu isi poate bate colegul de echipa, iar in acest an are mai putin de jumatate din punctele celui aflat imediat in fata lui si nu a terminat nici o cursa mai sus de locul 5. Cred ca sunt destul de multi piloti care, daca ar fi avut Ferrari-ul lui Massa, ar fi avut mai multe puncte decat are el acum.
    Ferrari: "Sezonul 2012, esenţial pentru viitorul lui Massa"
  • Din cate stiam Ross Brawn a propus asta.
    Echipele propun schimbarea regulamentului pneurilor pentru calificări
  • Cei doi se pot impaca numai daca lasa trecutului ce s-a intamplat intre ei, si prin chestii mici, exact cum a facut Hamilton inaite de cursa. Masa doreste ca Hamilton sa isi ceara scuze si sa isi asume responsabilitatea pentru tot ce s-a intamplat intre ei in acest sezon. Astfel incat sa poata da vina pe Hamilton pentru ca nu poate avea rezultate care sa se aprope de cele ale lui Alonso.
    Massa: "Nu înţeleg de ce am fost penalizat"
  • "Cu un asemenea potenţial, TT-RS Plus ar câştiga uşor câteva secunde la capitolul sprint 0-100 km/h şi viteză maximă." - adica de la 4.6s ar scadea la 3.6s sau mai putin? Sau cu alte cuvine - ar deveni cel putin la fel de rapid pana la 100 Km/h ca un Audi R8 GT, Porsche 911 Turbo sau Nissan GT-R de 480 CP (pre-facelift)? Este greu atunci cand cei care scriu articole sunt jurnalisti si nu sunt oameni pasionati de domeniul despre care scriu (si nu ma refer numai la articolele din domeniul auto sau de pe acest site).
    Audi pregăteşte TT-RS Plus, versiune extremă de 380 cai putere
Pagina
12345...676869...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău