• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • Nu cred ca intelegi. Am un documentar despre Ferrari in pe un cd/dvd. ma voi uita din nou la el, sa vad cat sta un Ferrari pe linia de productie, dar nu cred ca sta mai mult de 3 luni. Daca acest timp de 3 luni este redus brusc la 0 (zero), atunci intr-o luna vor fi gata 1500 masini (luna in curs + compactarea pe urmatoarele 2 luni). 1500 masini + 5500 fabricate in celalte 11 luni = 7000 masini, deci MAI MULTE decat limita maxima de 6000. Oricum ai calcula, nu au cum sa reduca timpul de asteptare daca nu scot mai multe masini in fiecare luna pe poarta fabricii.
    Ferrari: "Vrem să reducem timpul de aşteptare pentru modelele noastre"
  • Am incercat sa explic mai sus ca: "Ferrari vrea să remedieze problema însă nu prin creşterea numărului de producţie. Soluţia de compromis ar fi reducerea timpului de asamblare." este o tampenie. Ei nu doresc sa produca mai multe masini ca pana acum, si-au pus o limita de 6000 masini pe an (sau cel putin asa stiam eu). Deci pot sa reduca timpul de asambalare la jumatate, la sfert daca vrei, pot sa mareasca numarul de angajati oricat de mult, tot nu va face nici o diferenta (ca timp de asteptare) daca nu produc mai multe masini.
    Ferrari: "Vrem să reducem timpul de aşteptare pentru modelele noastre"
  • ... cum pot sa reduca timpul de asteptare daca nu vor creste numarul de productie? ei au o lista de asteptare de ~10.000 masini, si livreaza ~500 in fiecare luna (6000 pe an), iar eu ma duc si fac o comanda care va fi livrata dupa ce au fost livrate comenzile facute inaintea mea. Cum pot sa imi livreze masina intr-un an daca nu vor livra 10.000 masini inainte de a o livra pe a mea?
    Ferrari: "Vrem să reducem timpul de aşteptare pentru modelele noastre"
  • Poate vor folosi platforma de la vechiul A8.
    Volkswagen: ”Viitorul Phaeton va fi croit pentru publicul din SUA şi China”
  • Sa inteleg ca nu te-ai uitat niciodata la emisiunea Top Gear. Dupa cate greseli ai facut mai sus, presupun ca si tu la baza esti englez, sau ai fi englez daca ar fi adevarat ceea ce zici.
    VIDEO: O reclamă pentru Hyundai ix35 parodiază Top Gear
Pagina
12345...959697...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău