Nu cred ca intelegi.
Am un documentar despre Ferrari in pe un cd/dvd. ma voi uita din nou la el, sa vad cat sta un Ferrari pe linia de productie, dar nu cred ca sta mai mult de 3 luni.
Daca acest timp de 3 luni este redus brusc la 0 (zero), atunci intr-o luna vor fi gata 1500 masini (luna in curs + compactarea pe urmatoarele 2 luni).
1500 masini + 5500 fabricate in celalte 11 luni = 7000 masini, deci MAI MULTE decat limita maxima de 6000.
Oricum ai calcula, nu au cum sa reduca timpul de asteptare daca nu scot mai multe masini in fiecare luna pe poarta fabricii.
Am incercat sa explic mai sus ca:
"Ferrari vrea să remedieze problema însă nu prin creşterea numărului de producţie. Soluţia de compromis ar fi reducerea timpului de asamblare."
este o tampenie. Ei nu doresc sa produca mai multe masini ca pana acum, si-au pus o limita de 6000 masini pe an (sau cel putin asa stiam eu). Deci pot sa reduca timpul de asambalare la jumatate, la sfert daca vrei, pot sa mareasca numarul de angajati oricat de mult, tot nu va face nici o diferenta (ca timp de asteptare) daca nu produc mai multe masini.
... cum pot sa reduca timpul de asteptare daca nu vor creste numarul de productie? ei au o lista de asteptare de ~10.000 masini, si livreaza ~500 in fiecare luna (6000 pe an), iar eu ma duc si fac o comanda care va fi livrata dupa ce au fost livrate comenzile facute inaintea mea. Cum pot sa imi livreze masina intr-un an daca nu vor livra 10.000 masini inainte de a o livra pe a mea?
Sa inteleg ca nu te-ai uitat niciodata la emisiunea Top Gear. Dupa cate greseli ai facut mai sus, presupun ca si tu la baza esti englez, sau ai fi englez daca ar fi adevarat ceea ce zici.
Ultimele comentarii
572 in total