• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 573 in total
  • Am avut ocazia sa conduc un X6 Hybrid la BMW Innovation Days. Mi-ar fi placut cum se conduce, daca ar fi fost un SUV, dar nu este. este de fapt un sedan mai mare, si mai greu. Acceleratia era mai slaba decat la seria 7 Hybrid, se simtea foarte bine faptul ca Seria 7 avea cu 400 Kg mai putin. Spatiu interior era mai mic decat la seria 5, iar in curbe simteai faptul ca masina e grea si masiva. Pana la urma daca se vinde atunci BMW este fericit, au reusit sa gadile snobismul din oamenii care il cumpara asa cum trebuie. @roadrunner - cred ca te refereai la virat la dreapta, chiar am intrat cu jumatate de masina pe contrasens o data, pana m-am obisnuit cu ea :)
    BMW lansează X6 Performance Unlimited
  • Golf R are tractiune integrala. Sunt o gramada de asa zise firme de tuning care pot sa scoata 320 - 330 CP din acest motor cu o simpla modificare software, asa ca in afara de faptul ca au lipit niste decal-uri pe masina nu au facut nimic. poate au vopsit jantele, pe care le-au cumparat de la OZ, iar suspensia la fel, nu au dezvoltat-o ei. Vrei tuning - Golf 5 R32 HGP biturbo.
    Volkswagen Golf R "The Bull" ameninţă Ford Focus RS
  • de ce pe 550i nu este disponibil acel ornament cu tipar hexagonal?
    Primele imagini ale pachetului M pentru BMW Seria 5 Sedan
  • Foarte adevarat. Acum explica-mi si mie: lista de asteptare la 458 Italia este de 2 ani, deci mentinand productia ca acum, fac comanda in ianuarie 2011 si primesc masina in ianuarie 2013. Daca le produc mai repede, cum ai zis tu, prin ce mod pot sa imi primesc masina in ianuarie 2012 (sa nu intelegi gresit, tot ce este planificat sa se produca in 2011 si 2012 este deja vandut)?
    Ferrari: "Vrem să reducem timpul de aşteptare pentru modelele noastre"
  • Numarul de masini produse se masoara din momentul in care ies pe poarta fabricii, nu din momentul in care se incepe productia lor, deci 500 pe luna, ramane 500 pe luna. Montezeolo vorbea de reducerea timpului de asteptare cu un an, nu cu 5-10 zile. Micsorarea timpuluii de productie dar mentinerea unei limite de 500 masini vandute in fiecare luna este acelas lucru cum ar zice: Voi merge de la Bucuresti la Paris cu masina, facand cate 100 Km in fiecare zi, dar decat sa merg cu 50 Km.h voi merge cu 250 Km/h, ca sa ajung mai repede. Vei ajunge la Paris in acelas numar de zile, numai ca vei ajunge cu o ora si jumatate mai repede, dar tot 22 zile vei face (2180Km)
    Ferrari: "Vrem să reducem timpul de aşteptare pentru modelele noastre"
Pagina
12345...949596...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău