• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

octav71

  • Membru din 29.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 335 in total
  • Pana la urma asta trebuie sa faca un sef de echipa. Sa stie ce si cand sa ceara! Nu am o parere extraordinara despre Arrivabene, dar cel putin pana acum este o surpriza placuta. Ca om care nu a avut mare legatura cu motorsportul se descurca admirabil. S-a mai spus ca Seb si Kimi au stiluri asemanatoare de pilotaj si prefera setari cu apasare aerodinamica mare pe puntea fata, exact asta a cerut si Arrivabene. Pana acum solutia da rezultate. Titlul articolului este cam can-can-ist. Sincer, nimeni de la Ferrari nu va spune vreun secret de acolo. Chestii generale, poate.
    Ferrari dezvăluie secretele prin care a îmbunătăţit monopostul în 2015
  • Ca deobicei, altul este de vina pentru rezultatul lui. In cazul de fata Vettel, pentru ca a vut o viteza prea mare! Nu va fi campion mondial, desi talent are!
    Rosberg: "Am greşit strategia, am subestimat viteza lui Vettel"
  • Bernie este un om dupa care nu vor plange multi! Asa, de forma si ca da bine, ii vom vedea pe toti! Dar la modul sincer, vor fi atat de putini.
    Ecclestone: "Monza trebuie să plătească pentru a rămâne în calendarul Formulei 1"
  • @Soxy, voiam sa subliniez acelasi lucru. @AM: Vettel nu declara TEXTUAL ca o coliziune ar fi binevenita. Cam asta este varianta in engleza. “For us it’s irrelevant,” he said. “We need to look after ourselves. If they take each other out, everyone benefits, not just us, it would be welcome. Equally we’re not expecting that." Expresia " it would be welcome", are aici sensul de ar fi bineprimita, neasteptata. Nu inseamna ca isi doresc asta, dar daca se intampla, (toti) vor beneficia de aceasta sansa.
    Vettel: "O coliziune pe circuit între Hamilton şi Rosberg ar fi binevenită"
  • De acord cu cei de mai sus, insa mai sunt urmatoarele dileme: - cuplu; CX-5 are 380Nm, Kuga are 400Nm, iar voi spuneti ca CX-5 promite mai mult. Cum asa? - consum: Kuga este "maestru al economiei" cu 6,5-7 litri/100km. CX-5 testul vostru, 5,7-6,5 litri/100km. Din nou, cum asa? - pretul. IX-35 si CX-5 au preturi de pornire mult, dar mult mai mici. IX-35, pleca de la 20.800, iar CX-5 de la 22.800 (aproximativ). Poate sunt subiectiv, dar voi acordati stelele pentru modelul testat. Ce sens mai are sa vorbim de pret de pornire in acest caz? Doar ca reper? Putem vedea asta in configurator, mai ales ca pretul de pornire nu avantajeaza deloc Ford Kuga! @Bogdan. Testul este usor sintetic, superficial. Nu o lua cu titlul personal, citesc acest site de ceva vreme si chiar va faceti treaba. Voi ne-ati obisnuit cu materiale de calitate!
    Rezistent
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău