• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

octav71

  • Membru din 29.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 335 in total
  • @LauCalin: te citesc cu placere, insa de data asta cred ca gresesti! Nu am nici un pic de respect pentru Stroe. Nu a fost vertical si nu poate fi. S-a dat cam cu cine a fost la putere. Nu te miri de ce este de atata amar de vreme pe unde este? Pentru ca este bun? Nu trebuie uitat ca a participat la negocierea contractului cu Renault acum ceva ani cand se cam "codeau" sa vina in Romania. Ca acel contract este absolut dezavantajos pentru noi romanii, chiar nu conteaza? Da, au creat locuri de munca, dar in ce conditii si cu ce pret pentru romanul de rand care isi plateste taxele? Sau pentru cel care are un Logan pe care nu il mai poate vinde? Au vrut taxa de inmatriculare, au avut-o, pardon, au impus-o. La un moment dat trebuia sa se ajunga si aici. Pana la urma, ce mama naibii vor? Au taxa, acum se plang ca nu se mai vand masini? Pai ce este vina mea ca taxa este aia care este? Nu sunt fan auto inmatriculate in Bulgaria, dar este o mare palma data pe fata celor care au introdus aceasta taxa. Cineva mai sus, scria ca sa se dea salarii mari ca sa ne permitem masini si alte cele. Intreb si eu: din ce prietene? De unde bani? Ce producem noi atat de mult si bine care sa se caute si sa aducem bani in tara? Serios, spune-mi un singur exxemplu. Si un exemplu la obiect: la un salariu sa spunem de 3000 ron /luna. Taxele sunt de aprox. 47%, enorm pentru nivelul din Romania. Angajatorii sunt sufocati toate aceste taxe. Parerea mea, astept critici.
    Constantin Stroe (Dacia): "Timbrul de mediu ne-a distrus piaţa auto"
  • De la ce vine A87? O combinatie de la ASX sau...? 1.2 MIVEC 80CP CVT Intense A87
    Miraj
  • Nu sunt fan Alonso! Toti uitam ca pe langa "tripleta de aur" mai era cineva(2000-2004) care stia cum e cu aerodinamica. Este vorba de Rory Byrne. Un excelent tehnician, care chiar nu inteleg de ce a plecat. E vina lui Alonso ca monopostul nu livreaza cea mai buna performanta? Da si nu. Da, pentru ca trebuia sa isi impuna stilul si sa stie ce sa ceara. Nu, pentru ca Ferrari nu mai este o echipa, este un grup de oameni care reusesc sa lucreze impreuna. Rezultatul pe sectiuni este corect, dar pe tot unitar /monopostul nu este corect. Nu este suficient sa te numesti Fernando Alonso ca sa castigi titluri mondiale. Iti trebuie mai mult decat o coada de matura ca sa castigi (btw: coada de matura nici nu este aerodinamica!). Comenteaza? Foarte bine. Are 32 de ani, 2 titluri mondiale si viitorul nu prea mai este de partea lui. Vin multi tineri din spate, salarii mici, performante mari. Si asta cu "sa strangem randurile", "apel la unitate", "perioada in care sa ramanem calmi", suna extrem de superflu. Sunt calmi de vreo 3 ani, isi strang randurile cam tot de atunci, in fiecare an vor titlurile mondiale, dar ... ceva nu merge cum trebuie Montezemolo dixit : "Tuturor marilor campioni care au concurat pentru Ferrari li s-a cerut să pună interesul echipei mai presus de interesul personal". Serios? Care a fost interesul echipei cand a plecat Schumacher? Sau Kimi? Banii? Sponsorii? Ii aveti, livrati si performanta acum. Altfel, Mercedes, RedBull, McLaren o sa continue sa "livreze" performanta castigarii de MP, titluri mondiale fara ca Ferrari sa faca nimic decat multe apeluri la calm si unitate. Semnat: un fost fan Ferrari :)
    Ferrari îl avertizează pe Alonso să nu mai critice echipa în public
  • Au luat putin! Suspendare la testele cu tinerii piloti, ceea ce inseamna ca au avut avocati buni. "An international tribunal reprimanded Mercedes and tyre supplier Pirelli on Friday for a 'secret' test in May and also ordered the Formula One team to miss a three-day young driver test at Silverstone next month."
    FIA se contrazice cu Mercedes şi Pirelli în procesul testului de la Barcelona
  • @daniel.popescu: multumesc pentru raspuns. Ideea este ca ce au spus cei de la Skysports ati spus si voi +1%. In rest, suntem de acord, nu declarat in mod direct ca si-a risipit anii la McLaren. @ccmax: toti alearga dupa clickuri si cititori. Afirmatia este valabila atat pentru Automarket, cat si pentru Skysports. Citeste si ce commenturi are articolul original!
    Hamilton: "Mi-am irosit cei mai buni ani la McLaren"
Pagina
12345...272829...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău