• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

octav71

  • Membru din 29.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 335 in total
  • Raikonen va fi la Ferrari! Asa spun cei la BBC.
    Alonso exclude plecarea de la Ferrari în cazul venirii lui Raikkonen
  • Probabil ca Sebastian a obosit sa tot repete ceva ce stim deja! In comparativul Automarket, se iau in calcul intotdeauna preturile de lista fara promotii datorate lansarilor, reducerilor, schimbarilor de gama, etc.
    Preţuri Mazda3 în România: Start de la 14.990 euro
  • Cineva mai sus spunea despre performante demne de anii '80, 120Cp din 2l. Poate, dar atunci toate erau non-euro, aveau la evacuare o toba cu 2 site in ea, gazele evacuate ieseau fara probleme. Acum exista Euro 5-6, o gramada de sisteme electronice de control al noxelor, iar la motorizarile diesel exista DPF, un mare "prieten" al performantelor. Faptul ca cei la Mazda au ales sa mearga pe tehnologia SkyActive, fara turbo la motorizarile pe benzina, este alegerea lor. Cred ca se pricep la tehnologie destul de bine, iar raportul de compresie asemanator la benzina /diesel inseamna ceva cercetare in domeniu. Mazda este un producator mic, anual produc in jur de 450.000 unitati, nu vor ajunge niciodata la nivelul (de exemplu) VW ca nivel de productie. Pana la uma despre ce vorbim? Despre un producator mic ce incearca sa reziste (si o face din ce in ce mai bine in ultimul timp) in fata marilor producatori auto? VW, Toyota, GM, Renault-Nissan, Mercedes, BMW, Ford, Hyundai-Kia - sunt nume prea grele pentru producatorii mici!
    Preţuri Mazda3 în România: Start de la 14.990 euro
  • @91Schumi06. atm: poate se retrage in plina glorie? Ia 7 titluri si se retrage, nu are nevoie de mai mult, sau 8 sau 9... Foarte tare faza cu luatul celor care comenteaza pe aici si "incarcati" intr-un monopost. 95% din ei este foarte mult. Nici macar 0,5% nu vor reusi sa miste acel monopost. Frane ambreiaj, launch control, incalzit pneuri, astea sunt doar cele despre care auzim. Se mai adauga fortele laterale pe care le suporta un pilot si ajungem la instictul de conservare, moment in care orice om normal va lua piciorul de pe acceleratie. Eu as recomanda un kart, e mai ieftin (clar), vitezele de la (aproape) nivelul solului par mult mai mari si senzatiile sunt altele decat intr-un vehicul normal de sosea. Eu am incercat, senzatia este alta si pot spune ca ezit sa imi mai dau cu parerea ca de ce nu l-a depasit ala pe ala. Indiferent ca ala se numeste Vettel, Alonso, Hamilton, etc. Despre cursa de azi, sper sa vedem spectacol, un circuit super, viteze foarte mari, piloti buni, orgolii mari.
    Vettel va pleca din pole la Monza, Hulkenberg pe locul 3!
  • @Razica: este 2,2 l. La VW 1,6 TDi ofera un maxim de 110CP. Si discutia poate continua. Posed o MAzda generatia anterioara si senzatia este aparte. Pana la urma conteaza si altceva in afara de pretul pe produs. Cel putin pentru mine. SPor!
    Preţuri Mazda3 în România: Start de la 14.990 euro
Pagina
12345...262728...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău