• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

octav71

  • Membru din 29.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 335 in total
  • @dog: bun versusul tau, desi nici Megane nu sta rau. Mai cu litere mici... este jante nu genti, http://dexonline.ro/definitie/jant%C4%83
    Născut pentru a lupta
  • Alte "perle" marca Domenicalli: "Newey a fost la McLaren cinci ani fără să câştige vreun campionat". "Adrian Newey engineered Mansell, Prost, Hill, Villeneuve and Häkkinen to 6 titles". Cum este?
    Red Bull despre viitoarea dominaţie Ferrari: "E uşor să vorbeşti!"
  • @mavrick: copilu', noi 2 nu suntem la nivelul de mai baiete, clar? Legat de criza, am spus "chiar si la Ferrari". Pe toti ii afecteaza, deoarece nu mai sunt sponsorii de altadata si trebuie sa nu uitam de Marlboro, sponsorul traditional care nu mai baga aceiasi bani. Ce fac cei de la McLaren (cu imprumutul), este cam treaba lor - nu am fost si nu sunt fan al acestei echipe, La momentul actual ii vad mai solizi decat pe cei de la Ferrari, deoarece au 2 piloti apropiati ca valoare, masina ok, motor ok. Da, masina Ferrari este una din era Domenicalli, este creatia /ratarea lui, sa isi asume toate criticile nu sa vina cu declaratii ultraoptimiste! Constientizez (fara gheata!) ca era treaba lui Domenicalli sa faca o masina buna, daca nu poate sa lase pe altul! Despre Alonso (ca aici se pare ca te-ai inflamat). Nu mai are nimic de demonstrat, are 2 titluri, este cel care l-a "eliminat" pe Schumi, daca are masina si echipa in spate, le da migrene tuturor. Incearca sa citesti ce am scris ca si post, nu sa scoti din context cuvinte. Pace!
    Ferrari plănuieşte o "eră Alonso" în stilul "erei Schumacher"
  • Cred ca Domenicalli viseaza. Sa afirmi ca "... parcursul modest al echipei ... reprezenta fundaţia pentru o nouă eră de dominaţie..." mi se pare un pic SF. Acum Alonso are 30 de ani, Schumi avea 26 cand a venit la Ferrari, diferenta de 4 ani inseamna mult in F1. Domenicalli nu sta nici macar pe aceiasi grila cu Ross Brawn, Jean Todt. Poate cu Rory Byrne, dar el a fost seful echipei de design. Alonso nu are parte de teste private in masura in care Schumi a testat cam cand a vrut. Banii: nu mai sunt aceiasi; criza (chiar si la Ferrari) isi poate pune amprenta. Lipsa de inspiratie a lui Domenicalli in alegerea echipei. Lipsa de motivatie a echipei. Schumi ii urca pe garduri (de bucurie) si le dadea senzatia ca este unul de-al lor, chestie care cu Alonso nu functioneaza. Notiunea de unitate nu mai exista acum la Ferrari. Chiar daca esti Domenicalli, nu il poti compara niciodata pe Schumi cu Alonso, stiluri diferite, oameni diferiti. Concurenta. In 2000 Ferrari avea doar o singura echipa concurenta, McLaren. Ferrari se bate acum cu McLaren si RedBull. Asta pana cand se vor trezi si cei de la Mercedes. Atunci vor fi 3 - cam greu. Problema locotenentilor: Massa de acum nu mai este Massa din trecut, ba chiar nu este nici la nivelul lui Barichello din anii 2000. Ca lucrurile sa mearga bine, trebuie ca Montezemolo sa gaseasca rapid cateva minti stralucite, pilot, ingineri, sef de echipa, altfel ... vor continua cu rezultate modeste. Parerea mea!
    Ferrari plănuieşte o "eră Alonso" în stilul "erei Schumacher"
  • @octav71: bine, get a life!
    Anomalia
Pagina
12345...343536...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău