• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

p_danny23

  • Membru din 02.02.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 12 in total
  • Sper ca cei de la Dolce sa isi dea seama ca nu vor avea audienta mare, si, vor oferi optiuni de vizionare si pt clientii RDS, chiar si contra cost, de exemplu as fii de acord sa platesc o suma de bani pt vizionarea curselor pe site-ul lor oficial. Daca nu, vor ramane cu buza umflata, sunt o gramada de site-uri care transmit cursele contracost sau chiar gratis!
    Dolce Sport va transmite Formula 1 în România în 2014 şi 2015
  • Personal cred ca e o ideea buna ca au renunutat la motorul diesel de 1.2. Conduc zilnic masina asta cu respectivul motor si nu imi place, e foarte lenes sub 3000 de ture, chestia care s-ar rezolva sigur cu motorul de 1.4. Am condus mai multi ani o Fabie cu motorul de 1.4 TDI (3 cilindrii), si mi se pare unul dintre cele mai bune motoare facute vreodata de VW.
    Volkswagen Polo facelift: schimbări subtile pentru subcompacta germană
  • Sincer asta aud in fiecare an, si de fiecare data echipa a fost o mare dezamagire. In ceea ce priveste declaratia ca echipa va inregistra progrese, nu cred ca e mare lucru sa faci progrese din situatia actuala, adica oricum mai slabi decat sunt acum nu se poate!
    Williams a recrutat trei ingineri de la Mercedes, Lotus şi Force India
  • Ce idiotenie, adica cei de la FIA au programat deja etapa in calendarul ERC, desi inca nu e definit traseul final, iar cei de la FRAS au exclus etapa din calendarul campionatului national. Sa inteleg ca FRAS e o entitate mai complexa si mai grandioasa decat FIA !!!??? Incredibil, oricum aveam un campionat cu etape putine!
    Raliul Sibiului, exclus din calendarul CNR. Organizatorii etapei nu comentează decizia
  • Nu stiu cat de tinerel si copt esti tu, dar sigur nu ai inteles despre ce e vorba! Sinteza la ce am spus eu, e ca filmuletele astea au un singur scop, si acel e pur comercial! Primul Gymkhana a aparut cu scopul de a promova firma lui Ken Block, DC Shoes, si bautura energizanta Monster. Mai apoi s-a facut si un joc pt PC si console, intre timp a schimbat si masina, de la Subaru Impreza a trecut la Ford Fiesta, manevre in urma carora toata lumea implicata a avut de castigat (bani si faima)! Dar totusi nu inteleg cum te-a dus pe tine mintea si ai dedus ca eu am spus ca as putea face asta mai bine, am si specificat ca "orice pilot de raliuri din campionatul mondial poate face asta", PILOT da, adica acel om pe a carui licenta scrie WRC. Si DA, Loeb poate face asta, exersand poate numai jumatate din timpul in care a exersat Ken, dar vezi tu, Loeb nu e patron ca Ken, nu trebuie sa isi faca reclama ca firma lui sa castige bani, LOEB STIE SA CONDUCA, si o face al' Dracu' de bine, atat de bine incat dupa 9 titluri mondiale in WRC cauta noi provocari, in cursele de turisme, dovada ca omul asta nu are semne de dolari in cap, omul asta traieste sa conduca si e fericit doar cu asta! Ah, si vezi ca 23 nu vine de la varsta!
    Gymkhana 6 - Ken Block o face lată. Din nou!
Pagina
123
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel,Astra,1.6,1993
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW,M3,E46
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău