• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • @Tatraurs/Inexorabil : manutele rosii sunt convins ca le primiti nu din cauza ca ar fi vreunii "orbiti de furie gratuita" ci din cauza ca or fi satui de astfel de discutii pe care tot voi "le precipitati" fara a fi nevoie. Vi s-a raspuns la obiect dar voi ati dat-o in ...antenisme ( nu ma-ntelegeti gresit, dar imi pare cel mai cuprinzator termen de caracterizare a tot ce ati scris voi mai sus , atat) si daca cineva pare "orbit de furie gratuita " atunci aceia sunteti voi , sa-mi fie cu iertare. In ajutorul teoriei mele vin si manutele rosii primite de "Vianu" care e contrapartida in acest caz cu sau fara voia lui . Pur si simplu nu-si au locul aceste discutii pe acest site. Asa cred eu.
    Brexit afectează fabricile auto din Marea Britanie: Nissan renunță la planurile de producție ale viitorului X-Trail la Sunderland
  • Pfiuuu...sunteti de belea baieti ( in sensul celui mai profund respect) ! Acu' nu mai ma pot dezlipi de net cercetand increngaturile industriei americane pornind de la Allero. Am ramas tintit de un Chevy Malibu de prin 70' , cred ca-l pun homescreen.
    Noua generație Renault Clio: ecran multimedia de 9.3 inch și instrumentar de bord digital de 10 inch
  • Ma bag si eu ca musca-n lapte. @Kap , oferta nu este chiar "limitata" , este de vreo 2 ani (daca mai este) , e vorba de fosta generatie Astra in forma de sedan. Stii ,cum avea Octavia la un moment dat oferte la generatiile precedente sub denumirea de Octavia Tour. Intr-adevar , daca ai ceva peste 10.000 euroi ,este cea mai buna oferta la sedanuri . Dar pt. multi acei 1-2.000 euro conteaza (pana la urma inseamna 10-20%) si atunci Loganul ramane cea mai buna solutie (si ceva mai spatioasa).
    Top 10 cele mai vândute modele în România în 2018: Logan este lider, Duster și Sandero pe podium, iar Octavia rămâne cea mai vândută mașină de import
  • @@pipo : sunt mai multe motive , dar in primul rand as vrea sa vad exact o statistica corecta unde si cate bucati se vand. Eu zic sa nu bagam tari de genul Suedia in discutie fiindca nu cred in asta . Ultima data cand am fost acolo anul trecut am vazut intr-adevar o reclama agresiva din partea Renault la Duster , dar timp de o saptamana ( si credema ca am facut mii de km p-acolo ) nu am vazut nici macar una pe vreun drum/autostrada. Doar 2 Sandero. Primul motiv este ca beneficiaza de o retea de dealeri Renault bine pusa la punct mult mai prezenta decat a celor de la Suzuki. Acolo unde este Renault bine infipt , acolo vei vedea si Duster , recte probabil Franta este "marele" cumparator de Duster . Normal ca acolo se vand versiunile cele mai scumpe fiindca asa sunt aia obisnuiti , sa ai un AC automat si jenti de exemplu e ceva "must have' acolo de multi zeci de ani , deci nu au ce sa ia decat versiunea "full" a Dusterului care cred ca este intre17 si 19 mii de euro si nu prea ai multe variante la banii astia si 4x4. Suzuki de exemplu mai este si un model deja vechi , ca sa nu mai spun ca nu-l ajuta prea mult design-ul in fata lui Duster , iar Sportage/Kia este mai scump acolo decat aici. In Suedia (ca tot aminteai de ei) - Kia este peste tot si sunt cu 1500-2000 euro mai scumpe decat la noi fiindca ei nu au discounturile noastre la dealer. O sa fii uimit ce diferente de politica de preturi au producatorii de masini in tari/zone diferite. Acolo Duster mai este si cumparat de cei care au nevoie intr-adevar de un 4x4 la nevoie , sunt multe fabrici mici in zone rurale care apeleaza la ele pt. flota sau fermieri ( asta o stiu de la un furnozor de-al meu francez) .Eu nu am nimic cu Duster ( daca am fost inteles gresit) , din contra imi place foarte mult cel putin vizual modelul nou , dar sunt ingrijorat de politica Renault de a "oscila" intre dorinta de a ramane cu un model "cel mai ieftin" din clasa si cea de a evolua spre un produs mai dinamic si mai de calitate. Acum ei se indreapta spre un mix si e un pariu riscant. Daca ma-ntrebi pe mine , cred ca se impune deja un nou/ALT model mai ales avand in vedere situatia actuala cu cererea uriasa ( inexplicabila pt. mine) de auto gen SUV. Ceva care sa-i ia locul actual lui Duster si sa lase Dusterul sa evolueze in drumul lui ( chair si in dimensiuni).
    Dacia Duster primește noul motor turbo pe benzină TCe de 1.3 litri: prețurile încep de la 15.250 de euro
  • Pai nu, tocmai asta e, ca nu mai e coada de mult la alea gen "cu de toate" . Alea au ramas neste gherete prapadite care nici cu 10 lei nu mai vand si majoritatea au capotat . Este coada la "shaorma" dar la alea unde e calitate si poti "personaliza" , daca vrei numa' carne iti pune carne, vrei numa' legume iti pune legume , vrei numa' cartofi iti pune cartofi ,unii vor si patrunjel pe langa , s.a.m.d. E coada acolo unde calitatea/cantitatea/pretul au cel mai bun raport. Asa e si la masini. Ma rog, nu stiu de ce vorbim de shaorma dar...
    Dacia Duster primește noul motor turbo pe benzină TCe de 1.3 litri: prețurile încep de la 15.250 de euro
Pagina
12345...108109110...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău