@vianu : commentu tau despre NAVI de mai sus m-a luminat...nu stiam cu ce totusi imi pare ca seamana bordul cu tableta aia infipta acolo ...cu un TAXI de prin Bucuresti !! Stii aia de-si infig tabletele alea mari pe verticala direct in aeratoarele centrale sa vada harta bine/mare . Cred ca taximetristii ar fi cei mai fericiti cu un asa bord . Acu' nu ma pot abtine...esti cumva din bransa?..ha..ha ..sper ca nu-i cu suparare !
Imi pare incredibil cuplul ala de la 1400 rpm . Asta ce supraalimentare are , e twin/bi/"nspe turbo sau de care dracu de scoate tot cuplul asa instant ?
@IronR: eu din cate am inteles/retinut trebuie sa iei optionala cu navigatie de 8 inch ca sa ai si Android/Apple Car , nu cred sa poti face mirror la cel standard de 7 inch. Dar nu sunt 100% sigur totusi si nu e clar nici din lista de dotari pe care am studiat-o.
Revenind la subiect -pretul- e clar ca Ceed-ul nu mai e un model CEVA mai ieftin asa cum ne obisnuiseram , pleiada de tehnologii de siguranta si materialele vizibil imbunatatite au un cuvant greu de spus se pare la orice producator. Umpic ciudat este faptul ca din cate stiu Ceed-ul a depasit acum cu mult pretul fratelui de grup i30. Am banuiala ca va urma si acolo un facelift destul de curand pt. a "regla" aceasta situatie.
Aaa...si sa nu uit...nici macar echiparea GT-line nu are navigatie sau boxele alea JBL cu care se tot lauda ei si mai sunt multe 'maruntisuri necesare" prin lista de optionale ...asa ca acea 1000 de euro pe care o ofera ei nu o mai luati in considerare !
Salutare ! Vin de la dealer chiar acum si pot sa...va confirm ca AM are dreptate de data asta cu preturile. Eu eram ferm convins ca nu e posibil sa aiba Kia asemenea preturi . Ma refer aici la ProCeed ( ca GT-ul nu-i vad rostul la acest producator) care intradevar benificiaza DOAR de cei 1000 euro discount de lansare. Pretul este cu fix 2450 euro mai mare decat SW (break) in aceeasi echipare- GT line si cu vreo 3300 euro decat Hatchback. La intrebarea mea "tampa" - "de ce" - raspunsul a fost : "pai fiindca are un design wow , e nou si nu e nimic pe piata comparabil' . Am deschis gura gata sa-i trag vreo 2 "scatoalce" cu exemple dar am scos decat un..aaa..cand am realizat ca al meu creier intr-adevar nu afisa nimic similar in categorie. Am ripostat pana la urma ca nu se justifica totusi diferenta fata de SW de exemplu fiindca si asta e model nou si chiar nu arata deloc rau , mai ales ca eu chiar am insistat mult in a studia SW-ul in show room si e clar ca e mai practic decat Pro-ul. Concluzia, daca tii neaparat la imagine si vrei sa ai o compacta ceva mai diferita ca design (chiar arata bine si mai compacta in realitate decat in poze) si ai disponibil 2-3 mii pt. asta atunci merita, daca nu poti lua SW-ul sau Hatchabck-ul ca e exact aceeasi masina.
Ultimele comentarii
674 in total