• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • @vianu : commentu tau despre NAVI de mai sus m-a luminat...nu stiam cu ce totusi imi pare ca seamana bordul cu tableta aia infipta acolo ...cu un TAXI de prin Bucuresti !! Stii aia de-si infig tabletele alea mari pe verticala direct in aeratoarele centrale sa vada harta bine/mare . Cred ca taximetristii ar fi cei mai fericiti cu un asa bord . Acu' nu ma pot abtine...esti cumva din bransa?..ha..ha ..sper ca nu-i cu suparare !
    Noua generație Renault Clio: ecran multimedia de 9.3 inch și instrumentar de bord digital de 10 inch
  • Imi pare incredibil cuplul ala de la 1400 rpm . Asta ce supraalimentare are , e twin/bi/"nspe turbo sau de care dracu de scoate tot cuplul asa instant ?
    Altruism
  • @IronR: eu din cate am inteles/retinut trebuie sa iei optionala cu navigatie de 8 inch ca sa ai si Android/Apple Car , nu cred sa poti face mirror la cel standard de 7 inch. Dar nu sunt 100% sigur totusi si nu e clar nici din lista de dotari pe care am studiat-o. Revenind la subiect -pretul- e clar ca Ceed-ul nu mai e un model CEVA mai ieftin asa cum ne obisnuiseram , pleiada de tehnologii de siguranta si materialele vizibil imbunatatite au un cuvant greu de spus se pare la orice producator. Umpic ciudat este faptul ca din cate stiu Ceed-ul a depasit acum cu mult pretul fratelui de grup i30. Am banuiala ca va urma si acolo un facelift destul de curand pt. a "regla" aceasta situatie.
    Kia ProCeed și Ceed GT sunt disponibile în România: hatchback-ul de performanță pleacă de la 22.800 de euro, iar shooting brake-ul de la 22.300 de euro
  • Aaa...si sa nu uit...nici macar echiparea GT-line nu are navigatie sau boxele alea JBL cu care se tot lauda ei si mai sunt multe 'maruntisuri necesare" prin lista de optionale ...asa ca acea 1000 de euro pe care o ofera ei nu o mai luati in considerare !
    Kia ProCeed și Ceed GT sunt disponibile în România: hatchback-ul de performanță pleacă de la 22.800 de euro, iar shooting brake-ul de la 22.300 de euro
  • Salutare ! Vin de la dealer chiar acum si pot sa...va confirm ca AM are dreptate de data asta cu preturile. Eu eram ferm convins ca nu e posibil sa aiba Kia asemenea preturi . Ma refer aici la ProCeed ( ca GT-ul nu-i vad rostul la acest producator) care intradevar benificiaza DOAR de cei 1000 euro discount de lansare. Pretul este cu fix 2450 euro mai mare decat SW (break) in aceeasi echipare- GT line si cu vreo 3300 euro decat Hatchback. La intrebarea mea "tampa" - "de ce" - raspunsul a fost : "pai fiindca are un design wow , e nou si nu e nimic pe piata comparabil' . Am deschis gura gata sa-i trag vreo 2 "scatoalce" cu exemple dar am scos decat un..aaa..cand am realizat ca al meu creier intr-adevar nu afisa nimic similar in categorie. Am ripostat pana la urma ca nu se justifica totusi diferenta fata de SW de exemplu fiindca si asta e model nou si chiar nu arata deloc rau , mai ales ca eu chiar am insistat mult in a studia SW-ul in show room si e clar ca e mai practic decat Pro-ul. Concluzia, daca tii neaparat la imagine si vrei sa ai o compacta ceva mai diferita ca design (chiar arata bine si mai compacta in realitate decat in poze) si ai disponibil 2-3 mii pt. asta atunci merita, daca nu poti lua SW-ul sau Hatchabck-ul ca e exact aceeasi masina.
    Kia ProCeed și Ceed GT sunt disponibile în România: hatchback-ul de performanță pleacă de la 22.800 de euro, iar shooting brake-ul de la 22.300 de euro
Pagina
12345...111112113...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău