@vianu : hai sa nu interpretam sau sa scoatem din context . Ca am scris destul de clar mai sus. Bineinteles ca trebuie sa te opresti ( dar nu neaparat la Bacau) dar asta nu inseamna ca trebuie sa te apuce seara pe acolo si sa inoptezi pe traseu ca sa ajungi la Iasi. Nu am facut niciodata mai mult de 8 ore cu toate pauzele posibile ( 2-3 scurte de pipi/cafea/ si una lunga pt. masa) si oricat de negrabit eram. Sau sa faci 8 ore de la Sibiu la Bucuresti in conditiile in care chiar ei au spus ca a fost foarte lejer pe Valea Oltului ? Eu asta am intrebat, care a fost rostul acestei "caravane" ( ca test nu a fost) ? Fiindca NU, NU a demonstrat ca "poti ajunge lejer in orice colt al tarii" . Lejer nu inseamna incet/cu grija/cu emotii/etc. Eu asta spun , ca toate testele cu electrice de pe-aici parca ar vrea sa demonstreze exact contrariul . Uite , citeste acest extras si spune-mi ce anume poate sa inteleaga un cititor neavizat care poate chiar il intereseaza un automobil electric : "mâine va fi o poveste total diferită pe traseul Iași - Târgu Mureș. Pe lângă faptul că este cea mai lungă etapă din turul nostru, urmând să parcurgem 330 km pe drumuri cu forme de relief ceva mai accentuate, la destinație ne așteaptă o singură stație de încărcare, construită la un magazin Kaufland. Țineți-ne pumnii."
@naivu : Pe bune !? Adica tactica ta normala daca vrei sa ajungi la Iasi e sa ajungi cu bine a doua zi seara ? Sau sa faci Bucuresti - Sibiu / Bacau cate 8 ore (adica sa pierzi o zi)? Asta iti pare tie o "tactica normala" ? Hai sa fim seriosi ! Chiar sa fiu in concediu si sa-mi pierd timpul si tot nu as concepe sa fac atata pe traseu . M-as lua singur la bataie inainte sa o faca nevasta-mea sau copiii. Adica sa dau bani pe o masina care sa-mi faca ea programul si traseul ? Cred ca ati uitat ce inseamna si la ce foloseste un automobil . De banii aia mergi tata cu taxiul si cu trenul cat vrei tu daca vrei sa nu poluezi tu cu nimic. Sunt foarte de acord cu electrificarea ( am mai spus-o, tre' sa ai ceva la memeaca sa nu-ti doresti sa mergi cu masina fara sa poluezi) dar atata timp cat pastreaza o limita rezonabila de comfort in exploatare si viabilitate economica. Deocamdata (cel putin la noi in Romania ) nu se pune problema decat pt. un procent foarte mic din cei care sofeaza.
Da, interesant, dar...nu am inteles nimic. Poate d-ul M. Mester ne va lamuri in curand cand va trage concluziile. Sa-nteleg ca poti strabate Romania in decurs de o saptamana cu un astfel de model ! Woww ! Eu unul nu va inteleg abordarea in ce priveste testele cu electrice. In continuare aceeasi grija exagerata de a nu consuma din baterie si a nu forta in vreun fel masina. Nu stiu daca vreti sa transmiteti celor interesati de electrice ca nu e cazul sa-si faca griji cu autonomia ( range anxiety) dar va asigur ca de fapt transmiteti contrariul. Nu era mai normal ca fiecare etapa sa fie parcursa cu un singur "plin" ca sa dovediti intr-o oarecare masura ca nu are sens sa-ti faci griji ? Ma rog , presupun ca voi stiti mai bine ce anume ati vrut sa evidentiati in aceste zile. Singurul lucru ce mi-a parut interesant si l-am urmarit a fost rezultatul cu autonomia medie reala la sfarsitul fiecarei zile ( desi nu stiu cat de reala este la stilul in care ati condus) si aici singura intrebare care se ridica este in legatura cu diferenta foarte mare dupa parerea mea la Nissan Leaf intre cel mai mare si cel mai mic rezultat . Vorbim de peste 80 km diferenta, este foarte mult !
Ultimele comentarii
674 in total