• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • @vianu : hai sa nu interpretam sau sa scoatem din context . Ca am scris destul de clar mai sus. Bineinteles ca trebuie sa te opresti ( dar nu neaparat la Bacau) dar asta nu inseamna ca trebuie sa te apuce seara pe acolo si sa inoptezi pe traseu ca sa ajungi la Iasi. Nu am facut niciodata mai mult de 8 ore cu toate pauzele posibile ( 2-3 scurte de pipi/cafea/ si una lunga pt. masa) si oricat de negrabit eram. Sau sa faci 8 ore de la Sibiu la Bucuresti in conditiile in care chiar ei au spus ca a fost foarte lejer pe Valea Oltului ? Eu asta am intrebat, care a fost rostul acestei "caravane" ( ca test nu a fost) ? Fiindca NU, NU a demonstrat ca "poti ajunge lejer in orice colt al tarii" . Lejer nu inseamna incet/cu grija/cu emotii/etc. Eu asta spun , ca toate testele cu electrice de pe-aici parca ar vrea sa demonstreze exact contrariul . Uite , citeste acest extras si spune-mi ce anume poate sa inteleaga un cititor neavizat care poate chiar il intereseaza un automobil electric : "mâine va fi o poveste total diferită pe traseul Iași - Târgu Mureș. Pe lângă faptul că este cea mai lungă etapă din turul nostru, urmând să parcurgem 330 km pe drumuri cu forme de relief ceva mai accentuate, la destinație ne așteaptă o singură stație de încărcare, construită la un magazin Kaufland. Țineți-ne pumnii."
    #ElectricRomânia: Jurnal de bord, ultima zi. Sibiu-București: Final în turul electric
  • @naivu : Pe bune !? Adica tactica ta normala daca vrei sa ajungi la Iasi e sa ajungi cu bine a doua zi seara ? Sau sa faci Bucuresti - Sibiu / Bacau cate 8 ore (adica sa pierzi o zi)? Asta iti pare tie o "tactica normala" ? Hai sa fim seriosi ! Chiar sa fiu in concediu si sa-mi pierd timpul si tot nu as concepe sa fac atata pe traseu . M-as lua singur la bataie inainte sa o faca nevasta-mea sau copiii. Adica sa dau bani pe o masina care sa-mi faca ea programul si traseul ? Cred ca ati uitat ce inseamna si la ce foloseste un automobil . De banii aia mergi tata cu taxiul si cu trenul cat vrei tu daca vrei sa nu poluezi tu cu nimic. Sunt foarte de acord cu electrificarea ( am mai spus-o, tre' sa ai ceva la memeaca sa nu-ti doresti sa mergi cu masina fara sa poluezi) dar atata timp cat pastreaza o limita rezonabila de comfort in exploatare si viabilitate economica. Deocamdata (cel putin la noi in Romania ) nu se pune problema decat pt. un procent foarte mic din cei care sofeaza.
    #ElectricRomânia: Jurnal de bord, ultima zi. Sibiu-București: Final în turul electric
  • Pai ca sa ajungi la Sibiu fara emotii de la Bucuresti. Sau la mare pe autostrada ! Cum sa nu merite banu' !?
    Nissan a început livrările pentru Leaf e+: ediția limitată a modelului electric cu autonomie de 385 de kilometri a primit deja 8.000 de comenzi
  • Da, interesant, dar...nu am inteles nimic. Poate d-ul M. Mester ne va lamuri in curand cand va trage concluziile. Sa-nteleg ca poti strabate Romania in decurs de o saptamana cu un astfel de model ! Woww ! Eu unul nu va inteleg abordarea in ce priveste testele cu electrice. In continuare aceeasi grija exagerata de a nu consuma din baterie si a nu forta in vreun fel masina. Nu stiu daca vreti sa transmiteti celor interesati de electrice ca nu e cazul sa-si faca griji cu autonomia ( range anxiety) dar va asigur ca de fapt transmiteti contrariul. Nu era mai normal ca fiecare etapa sa fie parcursa cu un singur "plin" ca sa dovediti intr-o oarecare masura ca nu are sens sa-ti faci griji ? Ma rog , presupun ca voi stiti mai bine ce anume ati vrut sa evidentiati in aceste zile. Singurul lucru ce mi-a parut interesant si l-am urmarit a fost rezultatul cu autonomia medie reala la sfarsitul fiecarei zile ( desi nu stiu cat de reala este la stilul in care ati condus) si aici singura intrebare care se ridica este in legatura cu diferenta foarte mare dupa parerea mea la Nissan Leaf intre cel mai mare si cel mai mic rezultat . Vorbim de peste 80 km diferenta, este foarte mult !
    #ElectricRomânia: Jurnal de bord, ultima zi. Sibiu-București: Final în turul electric
  • E acolo langa SRT Hellcat dar Dodge are totusi pe Demon cu care-i scoate ochii lui Shelby ( chiar daca apeleaza la unele trucuri).
    Cel mai puternic V8 din istoria Ford: Shelby GT500 are 760 de cai putere și un cuplu de 850 Nm
Pagina
12345...777879...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău