• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

raduvlase

  • Membru din 17.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 371 in total
  • @dan_grc - total de acord cu tine. Asta spun si eu de cand a inceput paranoia cu electricele. Referitor la ultima parte a comentariului tau, trebuie luata in considerare viata bateriilor, care la un moment dat vor trebui inlocuite. Si aici apar problemele majore: care va fi costul unei astfel de operatiuni (pretul acumulatorilor + manopera)? ce faci cu bateriile vechi? Ce furnizori de baterii vor fi pe piata? Trebuie sa folosesti doar baterii OEM sau poti folosi si aftermarket, de ex. Rombat? Plus ca aici vad posibilitatea implementarii unei noi taxe, ca vorba aia "iar n-ai basca" si poluezi cu bateriile alea uzate. Ar fi bine ca sa se inceapa astfel de discutii, pentru ca realitatea cu masinile electrice nu e chiar asa de roza si plina de happy-end-uri.
    Probleme în paradis: Norvegia vrea să reducă facilitățile fiscale pentru mașinile electrice și pregătește “taxa Tesla”
  • @Devlin - niste frustrati, da-le pace! Sub protectia anonimatului isi permit sa arunce invective si sa aiba comentarii de prost gust, insa daca i-ai pune fata in fata cu o personalitate nu ar sti sa lege doua cuvinte. Pacat ca de cele mai multe ori nu vedem deloc comentarii obiective si constructive, doar o perpetua jignire fata de concurenti, fata de echipe si intre useri. @automarket @mirceamester- acum vreo cativa ani (sa fie vreo 4-5 ani) ati trambitat foarte tare ca veti introduce posibilitatea de a comenta doar daca esti logat cu user si parola. Nu s-a mai intamplat nimic, si vedem aceeasi atmosfera de balacareala OTVista. Chiar nu va pasa de gunoiul de comentarii care se strange pe site? Am gasit si blogul lui Mircea, de acum 4 ani: http://www.automarket.ro/blog/mester/diverse/opinii/o-schimbare-majora-pe-automarket-ro/
    Hamilton nu se gândește la cele 7 titluri ale lui Schumacher: "Nu am dorința de a doborî recordul mondial"
  • O bijuterie!!!
    Mercedes Project One: hypercarul cu tehnologie de Formula 1 are peste 1.000 de cai putere și atinge 350 km/h
  • @Automarket @Daniel Popescu - rezultatul lui Hamilton in Q3 a fost 1:35.554. Cel trecut in articol (1:34.660) a fost realizat in Q2. Pentru cei care doresc sa vada rezumatul sesiunii de calificari: https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2017/9/qualifying---hamilton-takes-pole-record--stroll-to-start-second.html
    Hamilton, pole position pe ploaie la Monza după o sesiune de întreruptă timp de peste două ore
  • Sunt un fan declarat al lui Hamilton, desi ma dispera bling-bling-urile cu care se afiseaza (poza cu el cocotat pe avionul personal mi se pare de genul Cocalarus Maximus). Hamilton este clar un pilot extraordinar, iar prietenia cu Vettel este diferita fata de cea cu Rosberg. Am vazut la sfarsitul cursei din Spania cum cei 3 piloti zambeau si se distrau, si atunci mi-am adus aminte cum Rosberg statea singur de obicei, in coltul lui, si chiar daca era castigator nu vorbea cu ceilalti piloti, cu atat mai putin sa rada cu ei. Cred ca Rosberg a dorit atat de mult sa devina campion mondial, incat si-a impus ceva de genul "fuck it, ma doare la basca de prietenia noastra", si cred ca de aici a fost si atitudinea lui Hamilton fata de Rosberg. Aici este diferenta dintre relatia VET-HAM si ROS-HAM. Poate pe parcursul campionatului vor exista clinciuri intre VET si HAM, dar respectul cred ca va fi in continuare prezent...adica eu asa sper.
    Hamilton admite că lupta pentru titlu ar putea afecta prietenia cu Vettel: "Era supărat că a pierdut cursa"
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C230, Mercedes-Benz C250 CDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS De toate
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes C63 AMG, Mercedes W123 280CE
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău