• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

raduvlase

  • Membru din 17.04.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 371 in total
  • Mai simplu spus: we're fucked! Asta nu mai este democratie, nici economie de piata. Este autotarism pe fata. Piata de masini electrice sa se zbata (fara ajutor guvernamental) sa ia fata masinilor cu ICE. Si revin din nou la aceeasi problema majora. Ce kkt o sa faca cu infrastructura ca sa incarce atatea masini electrice, cand acum doar la o adiere de vant pica curentul in unele zone din tara. O sa-si ia oamenii masini electrice sa se uite apoi cum le prajesc fluctuatiile de curent de la furnizori. Ce-o sa se intample in marile aglomeratii urbane unde sunt mii de masini? Asa vorbesc politicienii astia fara a gandi nici macar o secunda. Mai pui ca astia de la mediu nu-s in stare sa ia masuri simple sa se reduca atacurile ursilor asupra gospodariilor si oamenilor, dar ei voi sa limiteze piata doar masini electrice in 10-15 ani!
    Ministrul Mediului: “În 10-15 ani, România nu va mai pune pe piață mașini diesel sau pe benzină”
  • @DS - atunci cand esti CEO, conteaza mult ca toata populimea sa vada cat iti pasa tie de ursii polari. Este pur si simplu de imagine pana la urma. Sa nu uitam ca pana la urma bogatii lumii n-au nici cea mai mica jena sa exploateze resursele pamantului pentru placerile proprii. Sa nu uitam in ultimele doua saptamani zborurile Virgin (Branson) si Blue Origin (Bezos), care au ars la combustibili fosili doar de dragul de a-si arata care o are mai mare (Bezos a ajuns mai sus, si nava lui chiar arata ca o ...). Mai stiu un exemplu personal. Este in Viena un multimilionar care saptamanal zboara cu avionul personal Gulfstream la casa lui de vacanta din Sicilia (uneori de mai multe ori pe saptamana), deci imi imaginez cat ii doare la banana pe astia de mediul inconjurator ca sa isi ia plug-in hybrid. Daca isi iau totusi asa ceva, e doar de ochii lumii.
    Prețuri Mercedes-Benz S 580 e în România: versiunea plug-in hybrid a Clasei S pornește de la 126.000 de euro
  • Am mai spus-o si cu alte ocazii. Electrificarea asta agresiva a automobilului in UE nu este solutia la o problema globala. Este doar ceva foarte neinsemnat, si nici macar nu va aduce beneficiile cautate. UE sa faca bine sa discute cu statele super industrializate ale lumii, sa se reduca poluarea, si nu sa dea in cap oamenilor ca mai conduc masinile cu ICE, ca nu acolo este problema. Multe tari din lume cu populatie de cateva ori mai mare ca a intregii Europe (nu doar EU), folosesc inca masiv mijloace de locomotie cu motoare in 2 timpi (scutere si barci). Aia polueaza atat in aer cat si in apa. Pai noi europenii suntem la ani lumina ca tehnologie antipoluare, pe cand pe restul lumii ii doare in paispe... Apoi, sa o luam pe partea de industrie. Industria pescuitului oceanic care distruge fauna marina care capteaza foarte mult din CO2 emis nu este deloc luata in vizor. Pai mno, acolo e in apa, nu se vede, nu se stie, dar efectele asupra mediului sunt uriase. Sa nu mai spunem de pescuitul agresiv al rechinilor, care pentru aripioarele de rechin atat de dragi chinezilor produc un dezastru biologic greu de reparat. Apoi industria agricola, care desi produce surplus de hrana continua sa defriseze paduri pentru a le transforma in pamant agricol. Sunt imagini pe Google Earth, care cu un time laps arata foarte usor defrisarile masive de peste tot in lume. Si mai sunt multe alte asemenea lucruri care se intampla peste tot in lume, tot felul de industrii poluatoare care trebuie reglementate. Nu mai departe de Bucuresti, sunt localitatile alea in care se ard deseuri la greu, deseuri venite culmea din acea uniune care acum vrea sa ne bage cu forta pe gat EV-urile. Pai fac 2-3 bulibasi de-astia o poluare intr-o saptamana cat nu se face in tot Bucurestiul intr-un an cu toate masinile la un loc. Despre ce vorbim? Sunt atat de multe alte lucruri care trebuie rezolvate si puse la punct, incat chestia cu masinice cu ICE sunt de rasul curcilor. Dar mno, da bine la propaganda tiraniei Eco. As putea sa continui pana maine ca sa arat ca metodele UE sunt complet gresite si ca problema adevarata nu este la utilizatorii de masini cu ICE, ci in alta parte. Eu sper ca totusi populatia UE (majoritatea, nu radicalii eco) sa inceapa sa isi faca auzita vocea si sa nu permita sa fie calcata in picioare de niste politicieni obtuzi si corupti.
    Uniunea Europeană ar putea interzice vânzarea de mașini noi, echipate cu motoare termice, din 2035
  • Astia de la Renault nu stiu nimic! Niste cioflingari. Trebuiau sa-l intrebe prima data pe Edikkka, ca ii indruma el spre directia corecta...
    Renault vrea să producă versiuni pe hidrogen ale utilitarei Master
  • Cand Edikkk vrea să fie doar un troll: ”Hidrogenul? Unde este hidrogenul?” Ia te rog de aici, cu pită: https://www.cellcentric.net/en/ Apropo, când intri pe acest site, să ne spui și nouă ce scrie în colțul stânga sus, sub logo-ul Cellcentric, frustrat mic ce ești.
    Daimler Trucks, AB Volvo şi Traton vor să instaleze 1.700 de stații de încărcare pentru camioane electrice
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C230, Mercedes-Benz C250 CDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS De toate
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes C63 AMG, Mercedes W123 280CE
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău