• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

raduvlase

  • Membru din 17.04.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 371 in total
  • S-au spus deja destule, si este clar un topic care polarizeaza. Insa vreau sa dau o replica comentariului postat de @^^^ la 03.07.2021, 23:23 - ai spus ca "Evoluția tehnologică nu are nevoie de doctrină politică, ci doar de piață liberă și economie de piață!". Mie strategia bagatului pe gat a electricelor, nu mi se pare deloc o piata libera si economie de piata. Cand constrangi piata cu norme si cu restrictii, pentru a obliga clientii sa cumpere acele electrice, nu mi se pare piata libera. Cand tu ca stat oferi subventii (din banii tuturor contribuabililor, ca doar banii nu cresc pe garduri) pentru ca clientii sa cumpere electrice, nu mi se mai pare deloc o piata libera. Cand tu ca stat interzici comercializarea masinilor cu ICE, pentru a face loc electricelor, aia nu mai e piata libera. Ia sa lasam la liber, fara constrangeri de genul "din 2035 nu se mai vand masini cu ICE", sa vedem cat de mare va fi succesul electricelor. O piata libera isi face singura loc, fara atatea interventii mult peste masuri de impulsionare/incurajare a unei piete. De asta, multi dintre noi vedem aceasta "retehnologizare" agresiva ca fiind prin constrangere si nu organica, naturala.
    Analiză: După câți kilometri o mașină electrică devine mai puțin poluantă decât una pe benzină
  • @Edikkk - nu ajunge să impui o electrificare forțată a posesorilor de mașini, trebuie și măsuri complementare luate de către națiuni, iar acordurile de care ai pomenit (Paris și Tokyo) sunt frecție la picior de lemn dacă ele nu sunt implementate. Degeaba mă forțează UE să îmi arunc Merțanu la gunoi și neaparat să îmi cumpăr o electrică, dacă măsurile drastice luate împotriva populimii nu sunt extinse mai departe cu inițiative globale: împăduriri, reducerea pescuitului oceanic industrial, reducerea poluării industriale din SUA, China, Rusia, Brazilia (și altele). Ar trebui sa mergi doar la vreo 30 km sud-est de Riyadh, să vezi centralele lor electrice uriașe, care ard păcură și scot un fum ca un tractor UM650. Despre asta vorbim, poluarea industrială, pe lângă care poluarea făcută de mașini este parfum. Fusese un studiu acum vreo 10-15 ani care prezenta că cele mai mari 10 (zece) vapoare din lume poluau cât toate mașinile personale la un loc!!! Nu spun că nu trebuie să fim și noi responsabili în dreptul nostru cu poluarea, dar am ajuns deja să fim conduși de dictatura eco, care sub sloganul ”fugiți, că pierim cu toții”, nu vede soluția decât în taxarea oamenilor și restricții penibile. Iar cu electrificarea mașinilor, mulți ”specialiști” uită că aproape jumătate din populația lumii trăiește la bloc. Să îmi spună nea Caisă cum vor face ca toți locuitorii din Manhattan să treacă la mașini electrice? Unde și le vor încărca, cu ce infrastructură? Aia care vara pică când își dau americanii drumul la aerul condiționat? Nu este atât de simplu precum pare. Și mai dă-l în spanac de Buhnici, că o trebuit să facă 2 zile de la București la Viena ca să își repare Tesla. 2 ZILE!!! Nu, mulțumesc. Iar Buhnici, nu face promovarea asta electro pe gratis. Să fim serioși.
    OFICIAL: Audi oprește lansările de modele noi cu motoare termice în 2026
  • Ce-i cu sumele astea? Am citit si pe Hotnews stirea si nu-mi pot da seama de unde au scos sumele astea. Cum sa coste o autostrada de 63 km, intr-o zona de campie, peste 1 miliard €!? Asta inseamna aproape 16 milioane € / km! Trebuie facute multe tuneluri, viaducte de kilometri intregi, are zone un specific aparte pentru asemenea costuri? Cu totii vrem sa se faca infrastructura, dar nu inseamna ca vrem din nou a afacere de tip Bechtel.
    Autostrada Ploiești-Buzău a fost scoasă la licitație: costuri estimate la 5 miliarde de lei
  • E asa de urata ca nici chinezii nu vor s-o copieze!
    BMW iX în detaliu: până la 523 de cai putere și 630 de kilometri autonomie maximă
  • Sa filozofam putin: a detine o masina nu este o obligatie, ci un drept. Insa acest drept vine cu niste obligatii. Ceea ce s-a impamantenit cumva in mintea oamenilor este ca fiecare trebuie sa aiba masina, ceea ce este complet gresit. Daca aceasta ar fi logica, atunci pentru permisul de conducere nu ar mai trebui sa se faca scoala si nici sa se dea examen. A detine un autoturism implica costuri suplimentare, pe care multi pur si simplu nu si le pot permite, dar nici nu le iau in calcul atunci cand isi cumpara o masina si ajung sa ignore atat intretinerea de baza, cat si reparatii la sistemele de siguranta (directie, frana, iluminat). Iar aici este si problema de empatie sociala, pentru ca multi nu constientizeaza sau nu ii intereseaza ca problemele majore pe care le au masinile neintretinute corespunzator, pot deveni de multe ori adevarate pericole (atat pentru pasageri, cat si pentru ceilalti participanti la trafic). In schimb, multi cu cazane pe roti se cred Senna pe sosele, iar apoi apar la stiri, si mai mult - de multe posesorii acestor cazane scapa cu rani usoare, iar altii (pasageri sau alti participanti la trafic) ajung la 2 metri sub pamant sau cu sechele pe viata. O alta problema, corect identificata de multi, este prezenta acelor ateliere auto care elibereaza certificate ITP acestor cazane. Aici RAR trebuie sa faca mai mult si sa monitorizeze eliberarea certificatelor de aceste ateliere dubioase. Si sunt sigur ca cei de la RAR le cunosc. Nu sunt sute de astfel de ateliere intr-un oras (exceptand Bucurestiul), cred ca pot fi monitorizate mai bine. Aici este si obligatia noastra, a tuturor, sa semnalam si sa reclamam astfel de cazuri, atunci cand le identificam. Pagina RAR are o astfel de sectiune: https://prog.rarom.ro/reclamatii/default.asp - dar din pacate nu stim cum sunt folosite aceste reclamatii de catre RAR. Daca atelierul este mana in mana cu RAR, poate afla toate datele despre tine si te mai trezesti ca ti-ai pus in cap niste racheti dornici sa iti dea o lectie pe viata. Nu sunt de acord cu taxe mai mari pentru masinile mai vechi, mai ales daca acestea sunt intretinute corespunzator si nu pun in pericol siguranta rutiera. Nu cred ca asta este solutia. Pe aceeasi logica ar trebui sa creasca impozitele si pe cladirile peste X ani (nu sunt eco - necesita multa energie pentru incalzire, nu au aceleasi materiale rezistente la cutremure etc.).
    RAR: Peste 90% din mașinile verificate la sfârşitul săptămânii, în Bucureşti, aveau defecţiuni majore
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C230, Mercedes-Benz C250 CDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS De toate
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes C63 AMG, Mercedes W123 280CE
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău