• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

raduvlase

  • Membru din 17.04.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 371 in total
  • @Edikkk - Ungaria construieste si drumuri expres, chiar multe as putea spune. Un astfel de exemplu este M85, pe care am circulat de mai multe ori anul acesta. Totusi desi este un drum expres, este de o calitate exceptionala, si nu prea vezi mare diferenta fata de o autostrada. Ah, este totusi o diferenta: viteza maxima limitata la 110 km/h. Pentru lista completa de drumuri expres in Ungaria acceseaza: https://en.wikipedia.org/wiki/Highways_in_Hungary#Expressways
    Ungaria a finalizat lucrările de pe coridorul paneuropean Via Carpatia. Drumul trece prin 7 țări, printre care și România
  • Nu as da o foarte mare crezare acestui zvon. O mare parte dintre modelele vandute de Mercedes sunt variante T-Model. Din datele pe care le am cca 20% din totalul vanzarilor sunt reprezentate de modelel break (peste 400.000). Inclusiv eu am un T-Model, si nu as vrea sa ma intorc la un model sedan. Pur si simplu sunt foarte foarte practice. Desi toate marcile auto trambiteaza ca devin full electrice din 2025-2030-2035, sa fim seriosi, cum vor mai face bani? Pt ca asa cum spune si Inexo nu se inghesuie lumea sa cumpere electricele ca painea calda. Deja multi realizeaza ca in afara de a le folosi "in jurul blocului", electricele nu sunt utile pentru calatorii lungi. Plus ca sunt al naibii de scumpe. Plus ca n-ai infrastructura de incarcare daca stai la bloc. Plus ca..., plus ca..., plus ca...
    Mercedes-Benz ar vrea să elimine modelele break din portofoliu, până în 2030
  • WTF Tesla? Eu cred ca astia de la Tesla, in frunte cu gurul Elon, nu inteleg ce inseamna siguranta in trafic. Poti sa ai 1000 de sisteme autonome si camere, pana la urma soferul este cel care trebuie sa fie responsabil in cazul unui accident. Cred ca toate organismele de reglementare a sigurantei in trafic trebuie sa ia atitudine fata de astfel de trenduri absolut idioate si pur si simplu sa le interzica! Condusul pe drumurile publice nu este o joaca! Adica nu avem voie sa folosim telefonul in timpul condusului, ceea ce este foarte bine, dar avem voie sa ne jucam pe tableta masinii!!!
    Șoferii Tesla pot accesa jocuri video pe sistemul multimedia în timpul condusului
  • Felicitari Max! A meritat sa devina campion mondial, fara doar si poate! In schimb, Max rebuie sa mai lucreze la atitudinea in duelurile cu ceilalti piloti, pentru ca de multe ori se duce mult peste ceea ce ne place sa numim fair-racing - Hamilton a evitat, mai ales in ultimele curse, multe acrosaje cu Max, iar asta nu e ok. Au fost multe dueluri foarte faine in acest sezon, Lewis - Alonso, Alonso - Russell, Lewis - Sergio, in care a fost fair racing, si-au lasat spatii si unii si altii, si este absolut superb sa vezi astfel de dueluri, doar Max este cel care are atitudinea de "ori la bal, ori la spital". In cursa de ieri, echipa Mercedes nu a avut deloc aportul lui Bottas. Nu stiu din ce motive, dar incepand cu calificarile de sambata, Bottas a fost pe dinafara, considerand ca nu a reusit decat un loc 6 pe grila de start. Iar in timpul cursei nu a fost nicaieri, nu l-a putut ajuta pe Hamilton cu nimic, spre comparatie cu Checo, care a fost WOW, asta da team player. Mi-a convenit? In niciun caz, dar dpdv sportiv, astfel de momente pot schimba rezultatul final. Si cred ca fara atitudinea lui Checo, Max nu ar fi putut castiga, dar astea sunt acum doar speculatii. In acelasi timp, FIA trebuie sa isi clarifice modul in care evalueaza incidentele de cursa. De ex. incidentul din Brazilia cu Max si Lewis, nepenalizat, a dus la o reinterpretare a regulilor din partea pilotilor, iar apoi am vazut o adevarata mascarada a FIA in Jeddah. Pe de alta parte, FIA trebuie sa opreasca influenta managerilor echipelor in timpul curselor. Este aiurea sa ii auzi pe Toto si Christian Horner cum se lamenteaza si cer sa se aplice diferit regulamentul ca sa le fie avantajat pilotul. Cred ca astfel de linii de telefon directe au fost si inainte doar ca nu s-a stiut de ele, dar clar nu e ok sa se procedeze astfel. Ma bucura totusi ca Mercedes au reusit pentru a 8-a oara consecutiv sa fie cea mai buna echipa. Va fi foarte dificil ca o astfel de serie sa mai fie vreodata egalata, dar recordurile sunt facute ca sa fie doborate. Asteptam acum cu nerabdare testele din Barcelona cu noile monoposturi. Sunt foarte curios sa vad cum au abordat echipele schimbarile de regulament si care echipa si-a dezvoltat cel mai bine masina. Pana atunci, va doresc tuturor un Craciun Fericit si sa ramaneti sanatosi!
    Max Verstappen este noul campion mondial din Formula 1
  • Industria auto din UE plateste un pret scump acum, fiindca si-a mutat mare parte din productia de subansamble, piese, componente electronice in Asia (China si Taiwan in mod special), iar cu fiecare problema de aprovizionare (de ex. blocarea canalului Suez) raman cu buza umflata si nu prea au ce face. Aici se vede cum lacomia dupa profituri uriase duce la un moment dat la scenarii greu de cuantificat. Si nu e doar industria auto de aratat cu degetul, ci majoritatea marilor corporatii care au procedat la fel iar acum se dau cu capul de pereti, ca pur si simplu nu mai au ce vinde.
    Mercedes-Benz: Livrări amânate cu peste un an din cauza crizei mondiale de semiconductori
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C230, Mercedes-Benz C250 CDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS De toate
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes C63 AMG, Mercedes W123 280CE
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău