• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

raduvlase

  • Membru din 17.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 371 in total
  • Problemele avute de Mercedes au fost de natura electronica in primul rand, iar la Hamilton au fost dublate de cedarea franelor. Si Rosberg a avut anumite probleme cu franele insa nu asa grave incat sa fie nevoit sa se retraga. In ce priveste accidentul lui Massa si Perez, cred ca nu a fost in totalitate vina lui Massa, in sensul ca Perez a fost nevoit sa franeze mult mai devreme, deoarece avea si el probleme cu sistemul de franare iar Massa a fost surprins de acest lucru...in anumite privinte se aseamana cu accidentul avut de Webber acum cativa ani (2010) la Valencia cu Kovaileinen...doar ca accidentul lui Webber a fost mult mai spectaculos, Oricum, bine ca nu s-a terminat urat pentru nimeni. Pentru toti cei care vad tot felul de scenarii impotriva lui Hamilton, ar trebui sa se opreasca din aberatii...la nivelul asta nu iti poti permite sa iti retragi o masina din cursa doar ca sa il favorizezi pe celalalt pilot. PS: sunt fan Hamilton din primul sezon in care a aparut in F1, asa ca nu se pune problema sa ii tin partea lui Nico, dar imi place sa fiu obiectiv
    Ricciardo a câştigat dramatic la Montreal una dintre cele mai spectaculoase curse din ultimii ani!
  • Mie mi se pare incredibila diferenta dintre locul 3 si locul 7, de doar 0,041 secunde...4 piloti in mai putin de 1 zecime de secunda...
    Rosberg l-a învins la limită pe Hamilton în lupta pentru pole position în Canada!
  • Total de acord cu Berthubazal. Eu de la Cluj am facut cca 4 ore jumate. Am mers prin Debrecen iar pana la Hungaroring doar autostrada. Circuitul a fost semnalizat din timp asa ca nu am avut probleme sa il gasim rapid. La fel ca si Berthubazal, nici eu nu am fost impresionat de circuit. Am avut bilete la Super Gold si din punctul respectiv nu am putut vedea decat intrarea pe ultimul viraj, linia dreapta si primul viraj. In rest ma uitam pe monitoarele uriase montate pe circuit. Data viitoare trebuie sa imi gasesc alte tribune :) Eu am fost dezamagit si fiindca Mercedes s-a prezentat penibil. Nu imi pot da seama ce au facut cu masina in perioada de pregatire, dar e clar ca au dat-o de gard si nu au nicio sansa daca nu fac niste schimbari majore.
    REPORTAJ: Maghiarii, DTM-ul şi autostrăzile
  • @HRares - recomand AdBlock
    A scăpat ca prin urechile acului: un Audi S3, aproape de accident pe Nurburgring
  • Intotdeauna m-a fascinat procesul de productie in domeniul auto. Foarte frumos reportajul.
    REPORTAJ: Confesiunea omului-robot
Pagina
12345...343536...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C230, Mercedes-Benz C250 CDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS De toate
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes C63 AMG, Mercedes W123 280CE
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău