• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

razvanis

  • Membru din 04.03.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 342 in total
  • Am citit de 2 ori si nu vad nici o valoare pentru masa masinii ca m-ai facut curios . Cat are dom'le?
    OFICIAL: Hyundai i20 facelift, în România de la 9.600 de euro
  • Normal daca Ferrari a zis ca nu e de acord McLaren trebuia sa fie de acord , doar nu au masini de strada supersport care nu vor mai putea beneficia de imaginea F1 , ce-ar fi sa vezi urmatorul Enzo cu motor 1.6 Turbo ????
    McLaren sprijină trecerea la motoare turbo
  • Da , in virtutea verdictului primit , au tupeul justificat sa dea cu flit si sa ia de fraieri pe toti care dau atentie acestui incident si bine fac. Asa cum a facut si McLaren si Renault si Williams de-a lungul timpului , dar cred ca acest rosu atrage mai mult privirile de asta va inflamati asa . Din moment ce nu au incalcat regulamentul au tot dreptul sa va ia de fraieri pentru ca sinceri sa fim cam asta sunteti daca tot bateti apa in piua pe tema asta .
    Ferrari: "Massa s-a lăsat depăşit de Alonso pentru că era supărat"
  • pentru cei care comenteaza de S40 ca e masina de nivel cu A4 imi dau seama ca nu au vazut niciodata s40 pe interior ... S40 e o berlina compacta foarte mica si limitata ca spatiu si motorizari , trebuie sa fii cel putin incult dpdv auto sa afirmi ca S40 e in clasa medie si S60 e in clasa mare iar S80 ce este exchivalent S-Klasse cred nu ? Daca tot aveti timp si frecati menta pe net toata ziua , macar folositi timpul cu rost si mai dicumentati-va .
    Rebelul din mănăstire
  • Cam asta e trendul impus pentru evolutia motoarelor "murdare" cu ardere interna . Mic , economic , supraalimentat = ascutitoare . Mai in gluma sau in serios , cred ca erau si alte moduri sa limiteze poluarea sau ce or mai avea in cap in afara de "castrarea" formulei1 . Sunt alte competitii inferioarecare vor bate la fund F1 si vor polua mai mult . Indiferent ce se schimba tre sa se schimbe si in jos , ca regina sporturilor cu motor sa ramana asa .
    Ferrari, împotriva introducerii motoarelor turbo în Formula 1
Pagina
12345...343536...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Alta in fiecare zi
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Pe toate
  • MASINA LA CARE VISEZ Masina ideala , adica masina de firma
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău