• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

salamanda_aurie

  • Membru din 27.08.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 19 in total
  • @Andy ''iar ala avea sigur undeva 90-110 km/h'' .....am tras o portie de ras :))))))....... Se pare ca n-ai trecut niciodata pe la Milcoiu, acolo unde ai restrictie fix inainte de 50km/h . La 90 -110 km/h tipul cu Octavia 3 era sub rotile tirului sau in prapastie. In aceea curba avea cel mult 70-80 km/h . @mircea Nu cred ca am o abordare anti-Skoda, mai de graba anti-bataie de joc. Cand pui grinda rigida pe o masina precum Octavia 3 in 2016!!!! si ceri 20 mii euro pe ea inseamna sa nu fii in toate mintile tu ca vanzator. Se vede cum Octavia doar a ''sters'' din mers auto-tirul, adica la o fractiune de secunde in care o suspensie de tip Multi-link ar fi putut pastra trasa ideala, o roata ramanand in permanenta in contact cu asfaltul. Dar vorb-aia cand confunzi ESP-ul cu Super Glue-ul si puntea rigida cu ceva ''adaptiv'' .... se ajunge la asta.
    Prețurile noului Renault Megane Sedan în România: start de la 14.800 de euro
  • @@Tembeleus Aici sunt total de acord. Octavia 3 se vrea a fii o compacta din zona superioara. De aceea nu contest ceea ce ai zis. M-am urcat in Megane sedan chiar la Mall Baneasa acum 2 saptamani ( daca esti din Bucuresti poate ai fost si tu ) .Meganul prezent era in varianta aproape full, zic aproape full fiindca in afara de trapa si jantele de dimensiuni generoase, avea full-leather la interior, si multe altele. Din pacate calitatea materialelor este sub Octavia . Doar bordul era moale, in rest panourile usilor erau plastic dintr-o bucata . Iar usile veneau doar cu o bucata de chedere , in loc de doua. In ceea ce priveste suspensia, tin sa te anunt ca doar variantele ce trec de 150 CP sunt superioare Meganului la acest capitol.
    Prețurile noului Renault Megane Sedan în România: start de la 14.800 de euro
  • PS: Cine se uita atent la prima poza Automarket cu Rapid observa cu geamul custode al portierei spate al lui Rapid este drept cu muchia laterala, pe cand la Octavia are o inclinatie in sus . https://www.netcarshow.com/skoda/2013-octavia/1024x768/wallpaper_11.htm
    Prețurile noului Renault Megane Sedan în România: start de la 14.800 de euro
  • @mircea, Imediat dupa impact, se observa perfect partea alungita de Octavia 3, din fata nu-ti dai seama daca-i Rapid sau Octavia, ambele abordeaza acel stil Matrioska. Important este ca si la stiri s-a zis ca era Octavia 3. Dar nu asta era idee , ideea era constructia suspensiei ieftine care-i setata doar sa ''fie ieftina'' si atat.
    Prețurile noului Renault Megane Sedan în România: start de la 14.800 de euro
  • @@Tembeleus. Imi cer scuze ca intervin intre dialogul cu tine si ''prietenul'' tau. Dar intre Octavia si Megane sedan nu este nici o diferenta : amandoua gandite low-cost, vezi clipul atasat .
    Prețurile noului Renault Megane Sedan în România: start de la 14.800 de euro
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău