• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

salamanda_aurie

  • Membru din 27.08.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 19 in total
  • @BAU Nu stiu ce sa inteleg din comentariul tau : Ori ai probleme cu vederea, ori cu ai probleme cu cultura auto . E o dilema aici.
    Prețurile noului Renault Megane Sedan în România: start de la 14.800 de euro
  • @@mascarescu Draga cititorule! Acum nu foarte mult timp ( un an -doi ) un pilot se izbea cu ''fantasticul'' I8 de la BeMWeu intr-un parapet dupa ce a abordat o curba ceva mai stransa. Sa fie oare o conspiratie impotriva bavarezilor, sau doar vorba de o abordare low-cost pe dedesubt ? Dupa care au inceput sa apara nenumarate clipuri cu masini de strada din 2016!!!!! cu astfel de solutii mai putin conventionale, dar cu scopul reducerii de costuri . Mai jos atasez un video filmat de o camera de bord, unde se observa cum o Octavia 3 fuge de fund gratie suspensie de caruta ''deraind'' de pe trasa ideala cu asfaltul izbindu-se de un auto-tir. Cauza : Suspensia total DEPASITA standardelor de azi, fara pic de SIGURANTA SI MANEVRABILITATE. ESP-ul pus pe o astfel de masina este DEGEABA daca constructia suspensiei este de Dacia 500 . http://www.trafictube.ro/accident-live-milcoiu/
    Prețurile noului Renault Megane Sedan în România: start de la 14.800 de euro
  • @Andy 1.6-le cel anemic de 110 cai clasat Euro 6 ( adica i-a mai taiat din elan si mai mult ) si 1.5DCI sunt motoare mai mult decat perfecte pt o masina cu o arhitectura semi-low-cost . Pe spate avem punte rigida ajutata de niste brate stabilizatoare. La abordarea virajelor ceva mai dinamic spatele va ''dansa'' . 1.2 120 CP turbo pe o asemenea arhitectura e degeaba , la fel cum e si pe Clio , unde au preferat sa reduca mai mult din costuri optand pt tamburi pe spate in loc de discuri de frana. Rusinica Renault ! Aceeasi greseala au facut-o si francezii de la PSA cu Peugeot RCZ cand au imprumutat arhitectura lui 308 , care venea tot cu o asemenea solutie deloc caracteristica unei sportive. Cei care au testat RCZ au zis ca, daca masina ar fi beneficiat de o suspensie spate independenta cu reglaje sport, putea transforma RCZ într-un automobil cu adevărat perfect, care să-şi merite statutul de egoistă sportivă cu caracter .
    Prețurile noului Renault Megane Sedan în România: start de la 14.800 de euro
  • Interiorul este mult mai elegant si HI-TECH decat Elantra, iar pe dedesubt bantuie o suspensie superioara Multi-link, fata de puntea semi-rigida CTBA de pe Elantra pe care ei o descriu foarte ''avansata'' . Dar in acest fel Elantra este de buget, iar i30 dedicat publicului tanar urban, ceva mai excentric. Abea astept sa o testez, pot sa pariez de pe acum ca este una dintre compactele cele mai manevrabile si confortabile din clasa, aici incluzand : Mazda 3, Honda Civic, Toyota Auris si C'eed , toate oferind o suspensie independenta pe spate si cu 5 brate pe fata .
    Așteptare lungă: prezentat în septembrie 2016 la Paris, Hyundai i30 apare în showroom-uri în primăvara lui 2017
  • Mai low-cost ca acum ?
    Brandul low-cost pregătit de Volkswagen este mai aproape: primul model va fi o maşină electrică pentru piaţa din China
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău