• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

salamanda_aurie

  • Membru din 27.08.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 19 in total
  • @Seat Serios ? Tu chiar spui adevarul ? Hai sa facem o mica comparatie: Eu imi cumpar Mazda 3 1.5 100CP cu Multi-link si ma dau pe circuit cu Volvo S40 ( aceeasi clasa -target diferit ce-i drept ) cu punte semi-rigida pe spate, adica cu Watts link (2 BARE DE TORSIUNE mobile ) si cu motor de 2.0 i 16V (145 Hp). Pe hartie S40 e mai rapid . Pe circuit, treaba se schimba gratie trenului de rulare si anume suspensia semi-low-cost. S40-ul nu face decat sa NU poata sa si puna puterea jos in curbe , fuge de cur din cauza suspensiei de caruta si pierde timp invartind rotile in gol. Cam asta-i diferenta. Acum diferenta de CONFORT : La Multi-link - roata dreapta sau invers poate sa intre in groapa ca forta impactului nu e transmisa la roata stanga sau invers pentru ca nu au legatura una cu alta, ele lucrand independent una fata de cealalta. In ceea ce priveste rezistenta, aceasta nu reflecta nicidecum o fiabilitate superioara cele Multi-link complexe, De ce ? Cand iei o groapa cu una din roti, forta impactului va fii transmisa si la cealalta roata, iar asta va avea un impact negativ asupra uzurii si celuilalt amortizor. La Multi-Link, ai luat o groapa, ti-ai f*tut un amortizor, il schimbi doar pe ala, nu ambele.
    Volvo vrea să ofere rularea autonomă ca dotare opțională pe viitoarele sale modele. Prețul estimat: 9000 de euro
  • Daca nu schimba designul asta neoriginal, degeaba. Arata ca o copie chinezeasca fara personalitate si fara pic de calitate. Dar mai important este plasticul care imita aluminiul la interior, si 1.001 LED-uri ca sania lui Rudollf .
    Mercedes are o agendă încărcată pentru 2017: lista lansărilor de anul viitor include Clasa S facelift și noul GLA
  • Marfa ! S-au gandit ca suspensia de pe S si RS nu-i atat de avansata, asa ca BINGO, sa plateasca clientul ''nemteste'' daca vrea ceva mai de calitate..............................zvolte straihtz cum zice neamtul : mirosul banilor .
    Audi nu se mai mulţumeşte cu gama RS: germanii se gândesc la versiuni şi mai puternice, dar şi la modele electrice de performanţă
  • Felicitari Volvo ! Dar cam la ce pret estimativ ar fii si urmatoarea optiune : Suspensie multi-link pe spate ?? , nu de alta dar te doare buca cand rulezi 400km cu un V40 sau S40 in varianta de pana la 160 cai . Dedesubtul nu suna tocmai ''premium'' , de graba a ceva semi-low-cost :) ..........
    Volvo vrea să ofere rularea autonomă ca dotare opțională pe viitoarele sale modele. Prețul estimat: 9000 de euro
  • @kalashnikov Sistemul este acelasi ca si la torpedou. Pe ce lume traiesti ?
    Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău