E vorba de incidenţa picării Inspecţiei Tehnice Periodice a celor de la TUV din cauza problemelor legate de instalaţia de iluminare,conductele sistemului de frânare şi componentele suspensiei faţă şi/sau spate.
Benzina nu are rol în ”ungerea” motorului. Excepţie fac motoarele în doi timpi, al căror ulei este amestecat cu carburantul în rezervor şi este introdus în camera de combustie.
Abraziv este praful din atmosferă, iar acesta este periculos la amestecul cu produsele petroliere de orice fel.
Sunt multe mituri despre GPL, cum sunt şi despre benzinării, anumite modele, anumite mărci, motorizări, etc.
Numai mituri ştim să creem şi prea mulţi cred în ele, ca apoi să acţioneze în baza a aceea ce au auzit ei de la cineva.
@Vladimir
Şi eu m-am mirat, dar se pare că aşa stă treaba. Cei mai îndemânatici în ale electronicii îşi pot face singuri kit-uri de diagnoză cu ajutorul cărora pot diagnostica şi modifica parametrii de funcţionare ai instalaţiei GPL. Valabil doar pentru instalaţiile secvenţiale, desigur.
Cât timp eşti în garanţie la ei, ar trebui să fie gratis.
@Octavian
Poate că ai fi avut o viaţă mai uşoară cu un rezervor cilindric, dar trebuia să renunţi la ceva mai mult din portbagaj. Oricum, mare mirare că îţi lua doar 12 în oras pe benzină.
@gigilica
Se poate monta GPL şi pe motoare diesel, dar nu-i o chestie tocmai comună. La fel, scad emisiile de CO2, scad costurile legate de carburanţi.
Recomandarea mea ar fi să suni la un service care montează GPL şi pe diesel-uri şi să te interesezi ce avantaje ai.
Ultimele comentarii
545 in total