• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

someone23

  • Membru din 24.09.2020
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 258 in total
  • @ dan : eu de la inceput am zis aici in alte comentarii ca ofensiva electrica nu se poate face cu cateva mii de modele electrice ce costa peste 100k. ( gen liquid, hummer, rivian, evija, pinnifarina batista etc ).ofensiva electrica va avea loc cu modele de 20-40k euro si baterii de 50-60 kw plus o retea de incarcare bine pusa la punct. pentru ca doar astfel de modele accesibile maselor ii vor face pe saraci sa arunce cazanele diesel si benzina si sa cumpere electrice. si da, lumea va calatori mai mult cu electrice daca rafinariile isi inceteaza activitatea, si daca politicienii isi mentin directia si discursurile de dezvoltare dinspre fosil spre electric. pandemia a ajutat: deja au aparut primele avioane electrice de cand cele termice sant tinute la sol de covid. ai vazut cum se schimba benzinariile shell din state? cauta si o sa ai o surpriza majora
    Conceptul BMW iNext se transformă în modelul de serie iX: SUV-ul electric promite peste 500 de cai putere și autonomie de până la 600 de kilometri
  • @ dan : cred ca gresesti cand spui ca BMW ( si ceilalti ) nu se grabeste cu electrifucarea. unde sant ei acum, tesla era in urma cu cca 8-10 ani . iar reperul e tesla, care are un avantaj urias. deci daca vrei sa ajungi sau sa bati reperul e gresit sa spui ca doar incerci apele. pe cand bmw cumpara bateriile de la altii si le pune intr-o caroserie facuta de ei, tesla face totul inhouse: baterii, motoare, caroserii, SOFTUL, si in special tableta aia uriasa . :)) just kidding de aceea eu cred ca bmw trage la maxim pe electrice si trebuie luat in calcul pt asta investitita uriasa pe ev facuta la una din fabricile lor principale din europa. si apropo, chiar ieri citeam o stire reuteurs, cum ca , peste tot in lume, se inchid definitiv mari rafinarii de petrol. ei estimeaza ca cererea de petrol / titei post-pandemie nu va mai fi la fel cu cea dinainte, iar daca nici asta nu e un semn ca mergem spre electrificare, atunci nu stiu care e .
    Conceptul BMW iNext se transformă în modelul de serie iX: SUV-ul electric promite peste 500 de cai putere și autonomie de până la 600 de kilometri
  • piata mazda este sua, japonia si australia. iar acolo, mazda are loc in jocul premium, pentru ca acura se relanseaza acum, iar ceilalti sant in usoara scadere. noua trecere de la 4 cilindri si arhitectura ff la 6 cilindri si fr se poate considera lejer premium. in plus , arhitectura in linie fata de in V la noile motoare pe benzina turbo e de preferat ( vezi revenirea mercedes la 6 in linie ). iar tehnica mazda skyactive e un plus pe care ceilalti nu il au
    Informații despre viitoarele motoare Mazda cu șase cilindri în linie: niponii pregătesc și o versiune Skyactiv-X, iar debutul este programat după anul 2022
  • grilele uriase de radiator ( impropriu spus la EV-uri ) devin obisnuinte: vezi audi, lexus, hyundai si mai sant cativa. si macar de ar raci ceva. desi foarte simplu si sec, designul tesla fara grila mi se pare mai potrivit electricelor. si cred ca si ajuta la coeficientul aerodinamic...doar cred, nu sant sigur e interesanta afirmatia bmw cum ca fabricarea bateriilor ( f mari de altfel ) e neutra din pct de vedere al emisiilor CO2. interesanta constructia motoarelor fara a folosi metale rare: acest fapt cu cat ieftineste masina oare? aveam o intrebare, cat cantareste? am gasit raspunsul pe un alt site, strain: aproape 2,5 tone. deci exact ar fi 2489 kg.
    Conceptul BMW iNext se transformă în modelul de serie iX: SUV-ul electric promite peste 500 de cai putere și autonomie de până la 600 de kilometri
  • asa e, nissmo are 4 locuri, si la fel are si 911. insa cati km ai calatori tu cu o astfel de masina pe oricare din locurile din spate? cand am zis lost in translation, am vrut sa zic ca locuri si usi se traduc diferit . dar mno, mura in gura, engleza, germana, avocatul diavolului etc
    Versiunea cu patru uși a lui Mercedes-AMG GT stabilește un nou record pe Nurburgring: AMG GT 63 S a devenit cel mai rapid model de serie cu 4 locuri de pe Iadul Verde
Pagina
12345...424344...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău