@ kiro : am citit si aici si in alte locuri, si am vazut ca au lucrat putin la motoras inainte de a-l lua de pe kia si a-l pune aici: la kia dezvolta puterea la 6k, la I20N incepe de la 5k si tine pana la 6k.
intr-adevar , pacat ca a disparut clio rs, 208 gti , corsa opc. chiar si la categoria asta mica au ramas putini.
cum ai facut cresterea de putere la mazda?
imi place. si stiu ca si lui kiro o sa ii placa, chiar daca are motorul ne-preferat de el :P
iar lsd-ul + sitemul launch control + rev-matching pe o manuala vor face masinuta asta extrem de distractiva.
america astepta cu sufletul la gura acest model pentru ca : 1 - pick-up; 2- hummer; 3- urias; 4- ev
insa , scuzati-mi neincrederea, acest model nu va face nici o diferenta pentru ca e scump in draci, pentru ca e prea puternic pentru categoria din care face parte, pentru ca a anunta la lansare un cuplu de 15000 NM e clar reclama si nu realitate, pentru ca nu il vad vandut in numere mari global. in china, india, japonia si europa nu stiu daca va face cifrele din america si australia.
insa ca si concurenta buna facuta lui rivian, bilinger si cybertruck, e un concurent puternic si binevenit. plus ca are un nume puternic in istoria suv-urilor american
Ultimele comentarii
258 in total