• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

suporter

  • Membru din 24.11.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 64 in total
  • Citesc si nu pot sa cred ca o DACIA poate avea sistem de navi, scaune incalzite, iesire usb,limitator de viteza.In aceste conditii parca isi mai merita banii.Cand dadeam pe un logan "full" 10 000 euro pt aer conditionat,abs si geamuri electrice chiar era exagerat.Parca incepe DACIA sa intre in rand cu lumea...
    Dacia Lodgy: preţurile încep de la 9.500 euro
  • in acest segment vor fi intotdeauna contre puternice, poate si datorita publicului caruia ii este destinat (tineri). Ce rost are sa vii sa te certi cu unul si altul despre "care e mai tare".Daca ne referim strict la performante mergem si cautam, ca nu e asa greu, timpii de circuit al modelelor si timpul 0-100 km/h.Restul tine de gusturile fiecaruia si nu are rost sa il injuri pe unul care prefera OPC sau altul cu MPS sau GTI, fiecare dupa bunul plac...peace
    Opel Astra OPC - imagini şi informaţii noi
  • Dupa felul incare arata cred ca va fi un succes, dar nu ma hazardez pana nu o vad live si ce pret va avea.
    Volvo V40 - primele imagini ale compactei suedeze
  • trendul asta cu putere crescuta din cilindree mica a inceput odata cu motoarele TSI de la vag si de atunci toti se dau peste cap sa scoata asa ceva.Personal mi se pare o prostie sa vrei dintr-un motor "de scuter" sa zbori ca intr-un ferari...Motoarele mici sunt pentru masinile mici cu care iti faci treaba in oras si nu cred ca au nevoie de putere.Cine vrea masina sport tre sa sara de 2000 cc.
    Ford ar putea să lanseze o versiune de 177 CP a motorului 1.0 EcoBoost
  • Dava nu as fi testatmodelul tindeam sa-l cred pe cel de mai sus cu acea lunga poveste dar acum cred ca e vreun angajat vag.Am avut ocazia sa conduc un asemenea model pe un drum de tara si am avut surpriza sa nu pot ajunge la destinatia propusa.Pe o panta nu foarte inclinata, in conditiile in care rotile din partea dreapta trebuiau sa razbeasca printr-o zapada de 50-100 cm iar cele din dreapta prin noroi,masina s-a oprit dupa 10 m.Am insistatdar m-am lasat pagubas, si datorita mirosului de ambreaj, masina nefiind proprietate personala.
    Promisiune
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău