• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

suporter

  • Membru din 24.11.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 64 in total
  • Indiferent de progresele facute, grupul coreean nu va scapa de vechile metehne si anume de a imprumuta din designul altor marci.Aceasta kia daca nu avea in spate sigla oricine ar confunda-o cu Opel Astra.Nu se poate ca o Kia sa ia 4.2 si un Civic 3.9.Este o intoxicare masava si o promovare exagerata a anumitor constructori...pacat.
    Zodia tigrului
  • ne place sau nu (personal nu ma dau in vant dupa ei) stirile despre grupul reno aduc cele mai multe dispute.Si vorba aia cine este urat este si iubit...
    Renault: "Nu putem fi indiferenţi la succesul lui VW Passat. Vrem un rival pe măsură."
  • Masina este deosebita si doar unul care nu a condus asa ceva poate spune lucruri rele.La momentul 2008 cand honda a scos modelul la care acum este facut facelift anumite optionale legate de siguranta masinii se gaseau pe variantele full de la E klasse si pe foarte putine modele la acea vreme.In nici un caz pe una care costa sub 30 000 euro.Si astazi cum spunea un coleg de mai sus franturi din acele optionale se reintalnesc pe noul focus.Pretul cred ca este unul corect, nu asa cum au constatat automarket, pt ca nu compari masinile doar dupa motorizare, mai sunt si optionalele care de ex la nemtesti te cam fac sa bagi adanc mana in buzunar...
    Acordul între eleganţă şi confort
  • Masina arata foarte bine.Cel putin exteriorul surprinde placut, la interior in nota clasica de la volvo.Imi cam face cu ochiul T5 de 254 CP.bv volvo.
    GENEVA 2012 LIVE: Volvo V40 încălzește atmosfera între compactele premium
  • mai specialistule lasa-ma cu profundele tale cunostinte in domeniul auto.La testele de siguranta DACIA a iesit sifonata tot timpul, la fel si la testele de fiabilitate.Pana la acest Lodgy, Dacia nu era decat un lowcost care se batea cu Lada si cu ea insasi. Ai scris cele mai multe comm aici incercand sa le dai replica tuturor cu vastele tale cunostinte.Poate ai un logan in garaj si te simti jignit dar asta e realitatea...las-o mai moale.
    Dacia Lodgy: preţurile încep de la 9.500 euro
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău